Jump to content

Unmountable Tijmen Vs Rullez

Recommended Posts

Geplaatst:
Rullez: Je background vind ik goed gelukt, niet te veel en niet te weining gebrusht. De andere kant van de background vind ik ietjes minder, maar door die brush is het toch nog een beetje beter. De vervaging in de render vind ik wat minder, maar de render is goed geplaatst in het midden. De tekst past goed bij de sig en de kleur ook. De dubbele border vind ik ook goed gemaakt, had je misschien een ander kleurje kunnen geven. kUTGW :tu:

8.3/10

UT: Jou sig is ook goed gelukt, alleen vind ik dat onderaan de render erg lelijk. Je had dat misschien weg kunnen laten, of wat minder doen. De border vind ik wat te dik, probeer de volgende keer eens 1px. Voor de rest ziet je sig er wel goed uit. Render goed geplaats, en beetje ingeblend. De verschillende brushes staan ook goed bij de sig. Als ik goed kijk zie ik ook een outer glow rond de render? Dat staat ook wel goed, maar je ziet het niet snel. KUTGW :tu:

7.8/10

Stem: Rullez

Eigenlijk zegt GhostRider al alle Details van beide Signatures, ook ik moet zeggen dat beide goed zijn gelukt, natuurlijk heeft een Sig wel altijd iets wat je niet bevalt, maar bij beide sigs is er eigenlijk niet veel meer aan toe te voegen, aangezien GhostRider alles netjes heeft uigelegt.

Rullez, Je hebt je best gedaan, dat kan je zien in je Sig, De kleur bij je tekst is gewoonweg Perfect,

Cijfer: 8,3

UT: Ook jou Sig is echt niet verkeerd, daarbij komt wel wat Ghostrider zegt dat de Render niet zo mooi is, wat je dus beter weg had kunnen laten.

Cijfer: 8

Rullez aan jou de stem.

Unmountable Tijmen, Zoals ik al zij, geen slechte sig, Maar Rullez had de Puntjes op de i gezet ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Rullez:Mooie sig maar het lijkt dat de achtergrond uit twee delen bestaat en dat vind ik niet zo mooi,die blaadjes brush had je ook beter weggelaten vind ik ook niet zo mooi.

Je render kon wat meer naar het midden en je had beter een andere kleur tekst gekozen.

Verder een mooie sig :tu:

Rate: 7.6/10

Unmountable Tijmen (Wat heb je toch een lange naam :puh: ):

Erg mooie sig,ook al is anime niet echt mijn stijl,de achtergrond is erg mooi gedaan en de render is goed geplaatst.

Al vind ik dat je dat stukje onderaan aan de render kon weglaten.

Goede tekststijl heb je gebruikt al konden er wat meer effectjes op.

Mooie sig Tijmen :tu:

Rate: 8.5/10

Stem: Unmountable Tijmen

PS:Rullez jouw sig was ook niet verkeerd ;)

Grtz PiekeTheCat :D

@Leage:Zou je iets meer informatie kunnen geven waarom je op Rullez stemt?

Bewerkt: door PiekeTheCat
Geplaatst: (bewerkt)

Rullez

Wat me als eerste opvalt is hoe groot de maten zijn van je signature en hoe klein je render is, het komt totaal niet overeen. Je moet dus een keuze maken, wil je een grote render en grote maten of een kleine render en kleine maten, anders krijg je weer stukken die je per se op moet vullen en dat is niet de bedoeling. Desondanks heb je er toch knap werk van gemaakt en het mooi opgevuld. Je hebt een tut van Ice Banana gevolgd en ik had je toch aangeraden er niet teveel overheen te brushen. Je kan er best het een en ander aan toevoegen maar vooral links heb je iets té veel gebrusht en rechts had ik de blaadjes wat minder opvallend gemaakt door bijvoorbeeld in te blenden. Voor de rest zijn de tekst, border en je render helemaal in orde. Let voortaan dus vooral op de maten.

Unmountable Tijmen

Jou signature heb ik wel eens eerder gerate in de showroom, ik zal nu eens redelijk raten maar voor de gedetailleerde rate moet je maar even terug kijken in je topic. Laat ik beginnen bij dat gebrush/gesmudge onderaan, dit viel me als eerste op en verpest de hele signature. Dat oranje had je dus weg moeten laten maar ik krijg zo een vermoeden dat je het deed om per se over de onderkant van de render te brushen, laat dit voortaan achterwege. Je gebrush is echt té intensief en ik zou een voorbeeld aan Rullez nemen, hij laat de render in zijn waarde. Jij brusht als een gek langs en over de render heen, laat dit gewoon. Je border en tekst zien er wel redelijk uit maar ik heb zeker beter van je gezien UT.

Stem

Uiteindelijk gaat mijn stem toch naar Rullez.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Winnaar Rullez, +1 punt voor jouw! Helaas verliezer Unmountable Tijmen gelukkig nog geen minpunt voor jouw.

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...