Jump to content

Beloning 100%


Agreddio

Recommended Posts

DSGregor, bedoel je nou dat je oneindig ammo krijg zoals in bv. VC? Of dat je oneindig ammo kan kopen en dat dat na het saven weg gaat... heb ik gehoord namelijk :puh:

Hij bedoelt het tweede. ;)

Je kan dus zoveel amunitie kopen als je wilt, maar het kan wel degelijk op geraken. Maar als je saved zal je munitie terug komen naar het maximum. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tip van de dag zoek eens bij de zoekfunctie op 100% ik denk dat je wel wat meer info dan vind.. ^_^

Nog een tip: gebruik google gebruik dan de woorden: GTA 4 en 100% mischien dat je dan ook nog wat vind :tu:

suc6 :tu:

(en post boven mij heeft gelijk het is oneindig ammo maar als je dan saved gaat je ammo weer terug naar oude limiet)

EDIT: Oeps andere waren me net voor met het gene wat ik dan tussen () heb gezet dan he ;)

Bewerkt: door Destilios
Link to comment
Delen op andere websites

Tip van de dag zoek eens bij de zoekfunctie op 100% ik denk dat je wel wat meer info dan vind.. ^_^

Nog een tip: gebruik google gebruik dan de woorden: GTA 4 en 100% mischien dat je dan ook nog wat vind :tu:

suc6 :tu:

(en post boven mij heeft gelijk het is oneindig ammo maar als je dan saved gaat je ammo weer terug naar oude limiet)

EDIT: Oeps andere waren me net voor met het gene wat ik dan tussen () heb gezet dan he ;)

Stom van Rockstar.. Nog een suggestie.. Een of andere Mod doe hier een slot op, er is antwoord op en er zijn meerde topics over!

Link to comment
Delen op andere websites

Tip van de dag zoek eens bij de zoekfunctie op 100% ik denk dat je wel wat meer info dan vind.. ^_^

Nog een tip: gebruik google gebruik dan de woorden: GTA 4 en 100% mischien dat je dan ook nog wat vind :tu:

Goed dat jij er tenminste niet zo een bent die nieuwe forum mensen meteen uitgescheld als ze een veelgestelde vraag weer stellen zonder de zoekfunctie gebruiken, maar gewoon de tip geeft :tu:

En zower als ik weet is het wat de meeste hier ook zeggen. Je kan oneindig kogels kopen, maar als je saved ben je alle extra kogels weer kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...