Jump to content

(Spoiler) De 2 Mr. & Mrs. Bellic


SkullTerror

Recommended Posts

De Revenge:

Mallorie en Roman trouwen.

Ze komen naar buiten en worden hartelijk begroet door Niko en anderen.

Dan komt Pergorino aangereden in z'n auto.

Hij zegt wat en dan haalt hij de trekker over van zijn AK-47.

Kate wordt in de handen van Niko in koele bloede vermoordt.

Niko slaat voledig door en dan begin je weer in een safehouse.

De Deal:

Mallorie en Roman trouwen.

Ze komen naar buiten en worden hartelijk begroet door Niko en anderen.

Dan komt er een man in groene kleding die zegt dat ie van Dimitri Rascalov komt.[/font]

De man trekt een pistool op en wil Niko vermoorden.

Een kleine worsteling volgt, Niko wint door de handlanger door z'n kop te schieten.

Daarna een schreeuw door Mallorie: Roman is perongeluk doodgeschoten in die worsteling.

Niko slaat voledig door en begint nog een paar keer op de al vermoordde handlanger van Dimitri in te schieten.

Dan eindigt de cutscene in een safehouse.[/font]

Ik zou zelf de Revenge doen, tenzij je op geld uit bent krijg je 250.000[/font]

Bewerkt: door SkullTerror
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je beter alles in Spoiler-TAG[/font] kunt doen. ;) Sommige mensen wisten dit zeker nog niet en nu dus wel als ze dit gelezen hebben. En verder is dit topic ook helemaal niet boeiend. Je zegt alleen maar jou eigen mening en dat was het ? En dit heeft ook helemaal niets met GTA IV Missie hulp te maken..:7

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Dit was al een tijdje bekend hoor. ;)

Ik zou zelf de Revenge doen, tenzij je op geld uit bent krijg je 250.000

Volgens mij had ik ook gehoord dat je bij Revenge uiteindelijk $ 250 000 kreeg. Maar ik zit nu aan de laatste missie, dus ik zie wel. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was al een tijdje bekend hoor. ;)
Ik zou zelf de Revenge doen, tenzij je op geld uit bent krijg je 250.000

Volgens mij had ik ook gehoord dat je bij Revenge uiteindelijk $ 250 000 kreeg. Maar ik zit nu aan de laatste missie, dus ik zie wel. :7

of tja je doet zoals ik,

1 keer doe je het spel voor het geld, je krijgt de achievements, en daarna ga je gewoon op je gemak gamen zonder te cheaten :puh:

ik ben nu weer op 30 % heb alles binnen 30 uur gedaan :puh: krijg je achievement voor :D

groete Trivos

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je beter alles in Spoiler-TAG[/font] kunt doen. ;) Sommige mensen wisten dit zeker nog niet en nu dus wel als ze dit gelezen hebben. En verder is dit topic ook helemaal niet boeiend. Je zegt alleen maar jou eigen mening en dat was het ? En dit heeft ook helemaal niets met GTA IV Missie hulp te maken..:7

Srry kben net nieuw kmoet nog van alles ontdekken Thank You

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was al een tijdje bekend hoor. ;)
Ik zou zelf de Revenge doen, tenzij je op geld uit bent krijg je 250.000

Volgens mij had ik ook gehoord dat je bij Revenge uiteindelijk $ 250 000 kreeg. Maar ik zit nu aan de laatste missie, dus ik zie wel. :7

Inderdaad, je krijgt voor bijden $250.000, zowel Deal als Revenge.

Ik zie het nut niet in van dit topic. Ten eerste omdat het al op WikiGTA komt, ten tweede omdat er al zat topics zijn waarin mensen uitleggen wat er gebeurd als je kiest voor het een of het ander.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...