Dvt Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Vanmiddag kwam ik thuis en had ik ff zin om GTA te spelen. Start het spel, vraagt hij om een update.. Geïnstalleerd en eerste indruk was dat die man die altijd in zichzelf staat te schreeuwen (South Bohan huis) weg was.. (kan ook toeval zijn). Verder heb ik nog geen veranderingen ontdekt. Misschien zijn het extra cheats? Ik weet het niet. Weet iemand hier al meer over? Vertel wat je ervan denkt. Bewerkt: 23 juni 2008 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Ik heb nog niks gehad, misschien vanavond nog. IK Laat je wel weten of dat bij mij komt. Nog 'ns een EDIT: Was al een topic over, kijk maar ff. Zal de link hier wel zetten: >>>KLIK<<< Bewerkt: 23 juni 2008 door jellybee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Ik heb het vermoeden dat deze update ook een soort 'Patch' is voor de XBOX 360. In dit werd ook al vermeld dat er een nieuw update was. ( Dus eigenlijk is dit topic overbodig ). We weten dus nog niet of dit wel echt een Patch is voor de XBOX 360 of gewoon een simpele update. Ik heb ook helemaal niet gehoord dat er op 23 juni een Patch voor de XBOX 360 zal uitkomen, dus dit is alleen nog maar een gerucht. DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Ik heb nog niks gehad, misschien vanavond nog. IK Laat je wel weten of dat bij mij komt.Nog 'ns een EDIT: Was al een topic over, kijk maar ff. Zal de link hier wel zetten: >>>KLIK<<< @hieronder hierboven: Je bent me voor EDIT: Oeps, sorry, ik dacht dat ik bewerk had geklikt op m'n vorrige bericht.. heb ik quote gedaan. Stom.. Bewerkt: 23 juni 2008 door jellybee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Ik heb het vermoeden dat deze update ook een soort 'Patch' is voor de XBOX 360. In dit werd ook al vermeld dat er een nieuw update was. ( Dus eigenlijk is dit topic overbodig ). We weten dus nog niet of dit wel echt een Patch is voor de XBOX 360 of gewoon een simpele update. Ik heb ook helemaal niet gehoord dat er op 23 juni een Patch voor de XBOX 360 zal uitkomen, dus dit is alleen nog maar een gerucht. DSgregor Nou gerucht niet, als ik hem al heb.. Ik weet ook nog niet echt wat het inhoud daarom vraag ik het hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Ik heb het vermoeden dat deze update ook een soort 'Patch' is voor de XBOX 360. In dit werd ook al vermeld dat er een nieuw update was. ( Dus eigenlijk is dit topic overbodig ). We weten dus nog niet of dit wel echt een Patch is voor de XBOX 360 of gewoon een simpele update. Ik heb ook helemaal niet gehoord dat er op 23 juni een Patch voor de XBOX 360 zal uitkomen, dus dit is alleen nog maar een gerucht. DSgregor Nou gerucht niet, als ik hem al heb.. Ik weet ook nog niet echt wat het inhoud daarom vraag ik het hier. Lees m'n antwoord daar dan even... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.