Jump to content

gangs

Recommended Posts

Geplaatst:

Niet, of je moet gewoon extreem veel verstand hebben van de GF GM en dan nog is het niet te doen. Ik denk dat zelfs de maker van GF het niet meer kan.

Geplaatst:

Maar... In GF zit toch al een gang-systeem ingebouwd?

Ik ben tenminste ooit is een paar dagen aan het testen geweest met Godfather, volgens mij kon je gangs oprichten, een leider aanwijzen enz.

Geplaatst:
ja het zit er wel in maar het werkt niet helemaal volgens mij of ik kaant gewoon nie
Bij mij werkt het gang-systeem wel gewoon. Ik denk dat jij neit goed weet wat de commands zijn. Zoek daarvoor het script eens door of ga een paar dagen testen.
Geplaatst:

ik heb al veel door het script gezocht en het testen resulteert soms ook dat mn acount niet meer werkt kan iemand me helpen

• 2 weken later...
Geplaatst:
Niet, of je moet gewoon extreem veel verstand hebben van de GF GM en dan nog is het niet te doen. Ik denk dat zelfs de maker van GF het niet meer kan.

wat extreem veel verstand van GF GM als je een beetje kan scripten kan je heus wel het limiet van die gangs naar 20 zetten ofzo het is ook gelukt met PEN huizen systeem uiteindelijk naar zoveel je wilt te bouwen (kan ik regelen) en de maker van GF kan het zker.. hij kent de broncode hoe het allemaal inelkaar zit, je slaat onzin uit :D

ik denk dat de meeste mensen wel meerdere gangs kan aan laten maken, ik denk dat bijv. Sandra het wel kan(die is goed in scripten :D)

Geplaatst:

Hoezo slaat Juwari onzin uit? hij weet echt wel waar hij over praat. De eerste post spreekt van een gang inbouwen in de source van GF, en niet over een limiet.

Daarbij zal een ervaren scripter zal het zeker wel kunnen, maar wil je iets inbouwen in GF dan zul je het script grondig moeten kennen om te zorgen dat (zoals het hoort) alles op elkaar aangesloten blijft. De meesten hebben wel iets nuttigers te doen.

bovendien zorgt het wijzigen van een dergelijke game-mode vrijwel altijd voor bugs, eigenlijk zou je alles moeten testen, maar daar ben je ook tot je 80ste zoet mee :{

Geplaatst:
Hoezo slaat Juwari onzin uit? hij weet echt wel waar hij over praat. De eerste post spreekt van een gang inbouwen in de source van GF, en niet over een limiet.

Daarbij zal een ervaren scripter zal het zeker wel kunnen, maar wil je iets inbouwen in GF dan zul je het script grondig moeten kennen om te zorgen dat (zoals het hoort) alles op elkaar aangesloten blijft. De meesten hebben wel iets nuttigers te doen.

bovendien zorgt het wijzigen van een dergelijke game-mode vrijwel altijd voor bugs, eigenlijk zou je alles moeten testen, maar daar ben je ook tot je 80ste zoet mee :{

ty Ymosky

En Thinkie heb je de GF source al eens bekeken? En de maker weet echt niet meer hoe het precies in elkaar zit.

Schrijf jij maar eens een boek van 300 blz. en als jij klaar bent leg jij mij bladzijde voor bladzijde uit waar het over gaat. Ik zal je vast vertellen dat het je niet lukt. En dat is netzo als bij de GF source.

Geplaatst:

Ik ben tenminste ooit is een paar dagen aan het testen geweest met Godfather, volgens mij kon je gangs oprichten, een leider aanwijzen enz.

volgens mij zit hij niet ingebouwt denk ik

Geplaatst:

volgens mij zit hij niet ingebouwt denk ik

:duh: Misschien kun je er de volgende keer eerst even in kijken, er zit gewoon een ingebouwd gang-systeem in en het werkt precies zoals Ymosky uitlegt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...