nljesse Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) ik moest net een nieuwe update downloaden 1.02 vor gta 4 maar nu lukt hij telkens niej en kan nu niej online spelen weten jullie wat het probleem is hij is voor de ps3 en wat is er allemaal nieuw voor de gene die hem hebben gedownload Bewerkt: 23 juni 2008 door nljesse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) ik moest net een nieuwe update downloaden 1.02 vor gta 4 maar nu lukt hij telkens niej en kan nu niej online spelen weten jullie wat het probleem is hij is voor de ps3en wat is er allemaal nieuw voor de gene die hem hebben gedownload Geen idee wat er mis is en hoe je dit fixed, maar ik krijg geen update voor GTA terwijl ik toch automatisch op internet verbonden zit dus misschien is er wel meer mis met de automatische installer. (Kan ook zijn dat ik hem al heb dunno) Vage shit :/ Bewerkt: 23 juni 2008 door Valto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 ik moest net een nieuwe update downloaden 1.02 vor gta 4 maar nu lukt hij telkens niej en kan nu niej online spelen weten jullie wat het probleem is hij is voor de ps3en wat is er allemaal nieuw voor de gene die hem hebben gedownload Das raar, ik stopte de internetkabel in mijn PS3, en start GTA 4 op, en kreeg na de Playsation beeld/logo de update te zien. Bij mij deed hij het gewoon. Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 heb je kabel of draadloos internet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 hij is me nu gelukt maar weten jullie ook wat die inhoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 hij is me nu gelukt maar weten jullie ook wat die inhoud 1. Probleem waar spelers niet in en uit voertuigen konden stappen in de GTA Race mode. 2. Probleem waarbij gescripte voertuigen zorgde voor het crashen van GTA4. 3. Betrouwbaarheid en aantal updates van PS3™ online leaderboard gerepareerd. 4. Zeldzaam voorkomende vastlopers wanneer van de lobby naar het spel in de mode Race en GTA Race werd geswitcht. 5. Probleem wanneer spelers in lobby tussen teams wisselde tijdens countdown. 6. Mogelijkheid om belachelijk hoge high scores in Cops 'n Crooks matches te behalen gerepareerd. 7. Verandering waardoor de laatste speler die overblijft in GTA Race en Race $250 krijgt. 8. Probleem dat spectators (toeschouwers) er voor konden zorgen dat het spel niet finishte. 9. Probleem waarbij spelers niet in spectator (toeschouwer) konden zijn bij Round 2 en Cops 'n Crooks games. 10. De countdown timer reset niet meer in de lobby wanneer nieuwe spelers in het spel komen. 11. Verandering in de kick functie waardoor gekickte spelers niet terug gaan naar singleplayer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 hij is me nu gelukt maar weten jullie ook wat die inhoud 1. Probleem waar spelers niet in en uit voertuigen konden stappen in de GTA Race mode. 2. Probleem waarbij gescripte voertuigen zorgde voor het crashen van GTA4. 3. Betrouwbaarheid en aantal updates van PS3™ online leaderboard gerepareerd. 4. Zeldzaam voorkomende vastlopers wanneer van de lobby naar het spel in de mode Race en GTA Race werd geswitcht. 5. Probleem wanneer spelers in lobby tussen teams wisselde tijdens countdown. 6. Mogelijkheid om belachelijk hoge high scores in Cops 'n Crooks matches te behalen gerepareerd. 7. Verandering waardoor de laatste speler die overblijft in GTA Race en Race $250 krijgt. 8. Probleem dat spectators (toeschouwers) er voor konden zorgen dat het spel niet finishte. 9. Probleem waarbij spelers niet in spectator (toeschouwer) konden zijn bij Round 2 en Cops 'n Crooks games. 10. De countdown timer reset niet meer in de lobby wanneer nieuwe spelers in het spel komen. 11. Verandering in de kick functie waardoor gekickte spelers niet terug gaan naar singleplayer. Je mag me best quoten, maar doe dat dan ook volledig... Inclusief quote regel of verwijzing! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 hij is me nu gelukt maar weten jullie ook wat die inhoud 1. Probleem waar spelers niet in en uit voertuigen konden stappen in de GTA Race mode. 2. Probleem waarbij gescripte voertuigen zorgde voor het crashen van GTA4. 3. Betrouwbaarheid en aantal updates van PS3™ online leaderboard gerepareerd. 4. Zeldzaam voorkomende vastlopers wanneer van de lobby naar het spel in de mode Race en GTA Race werd geswitcht. 5. Probleem wanneer spelers in lobby tussen teams wisselde tijdens countdown. 6. Mogelijkheid om belachelijk hoge high scores in Cops 'n Crooks matches te behalen gerepareerd. 7. Verandering waardoor de laatste speler die overblijft in GTA Race en Race $250 krijgt. 8. Probleem dat spectators (toeschouwers) er voor konden zorgen dat het spel niet finishte. 9. Probleem waarbij spelers niet in spectator (toeschouwer) konden zijn bij Round 2 en Cops 'n Crooks games. 10. De countdown timer reset niet meer in de lobby wanneer nieuwe spelers in het spel komen. 11. Verandering in de kick functie waardoor gekickte spelers niet terug gaan naar singleplayer. Je mag me best quoten, maar doe dat dan ook volledig... Inclusief quote regel of verwijzing! Haha naaibal Goeie Jacky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 hij is me nu gelukt maar weten jullie ook wat die inhoud 1. Probleem waar spelers niet in en uit voertuigen konden stappen in de GTA Race mode. 2. Probleem waarbij gescripte voertuigen zorgde voor het crashen van GTA4. 3. Betrouwbaarheid en aantal updates van PS3™ online leaderboard gerepareerd. 4. Zeldzaam voorkomende vastlopers wanneer van de lobby naar het spel in de mode Race en GTA Race werd geswitcht. 5. Probleem wanneer spelers in lobby tussen teams wisselde tijdens countdown. 6. Mogelijkheid om belachelijk hoge high scores in Cops 'n Crooks matches te behalen gerepareerd. 7. Verandering waardoor de laatste speler die overblijft in GTA Race en Race $250 krijgt. 8. Probleem dat spectators (toeschouwers) er voor konden zorgen dat het spel niet finishte. 9. Probleem waarbij spelers niet in spectator (toeschouwer) konden zijn bij Round 2 en Cops 'n Crooks games. 10. De countdown timer reset niet meer in de lobby wanneer nieuwe spelers in het spel komen. 11. Verandering in de kick functie waardoor gekickte spelers niet terug gaan naar singleplayer. Je mag me best quoten, maar doe dat dan ook volledig... Inclusief quote regel of verwijzing! en jij mag dan vast ook Joriz volledig Quoten.. Inclusief quote regel of verwijzing Zie dit topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 als het je vandaag niet lukt kon het kloppen omdat het psn vandaag offline is voor onderhoud (en mischien gereed maken voor launch van firmware 2.4 die mischien begin julie uitkomt ) vanavond kun je weer online gamen op je ps3 (of vanmiddag al maar dat weet ik niet cker ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 als het je vandaag niet lukt kon het kloppen omdat het psn vandaag offline is voor onderhoud (en mischien gereed maken voor launch van firmware 2.4 die mischien begin julie uitkomt ) vanavond kun je weer online gamen op je ps3 (of vanmiddag al maar dat weet ik niet cker ) Hij ging vanavond plat toch ?? Dit is het bericht wat er op deze site staat. PlayStation Network vandaag tijdelijk offline Nieuws | 24 juni 2008 - Het PlayStation Network zal vandaag wegens onderhoudswerkzaamheden offline gaan van 17.00 tot 23.00 Nederlandse tijd. Gedurende deze tijd kan men geen online games spelen, alsook geen toegang krijgen tot de PlayStation Store. Hoewel een specifieke reden ontbreekt, speculeert men erover dat wellicht de langverwachte firmware 2.40 haar intrede zal gaan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 als het je vandaag niet lukt kon het kloppen omdat het psn vandaag offline is voor onderhoud (en mischien gereed maken voor launch van firmware 2.4 die mischien begin julie uitkomt ) vanavond kun je weer online gamen op je ps3 (of vanmiddag al maar dat weet ik niet cker ) Hij ging vanavond plat toch ?? Dit is het bericht wat er op deze site staat. PlayStation Network vandaag tijdelijk offline Nieuws | 24 juni 2008 - Het PlayStation Network zal vandaag wegens onderhoudswerkzaamheden offline gaan van 17.00 tot 23.00 Nederlandse tijd. Gedurende deze tijd kan men geen online games spelen, alsook geen toegang krijgen tot de PlayStation Store. Hoewel een specifieke reden ontbreekt, speculeert men erover dat wellicht de langverwachte firmware 2.40 haar intrede zal gaan doen. zou zo maar kunnen (ik had iig gelezen dat ie vandaag offline zou gaan ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 als het je vandaag niet lukt kon het kloppen omdat het psn vandaag offline is voor onderhoud (en mischien gereed maken voor launch van firmware 2.4 die mischien begin julie uitkomt ) vanavond kun je weer online gamen op je ps3 (of vanmiddag al maar dat weet ik niet cker ) wat houdt dat firmware 2.4 dan in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVOwns Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 NLJesse ik heb precies het zelfde probleem bij die update mij lukt het nog steeds niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.