Dennis123456 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 He hallo wie zou mij willen helpen met de Missie Three Leaf Clover Ik wil mijn savegame gerust uploaden En dat iemand dan zo aardig wil zijn om mij te helpen met deze missie Three Leaf Clover En als het gelukt is om de missie te halen dat je mijn savegame weer terug zou willen sturen\uploaden. Zodat ik hem kan downloaden en dat ik dan weer verder kan gaan met de andere missie's. Alvast heel erg bedankt Ik hoop dat iemand mij wilt helpen. Groetjes Dennis Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik denk dat verschillende mensen jouw savegame wel willen spelen, maar dan moet je die eerst uploaden. Een savegame voor GTA IV uploaden kan wel alleen maar als je een PS3 hebt, en hoe je dat moet doen vind je hier. Reageren
cj lover Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) He hallo wie zou mij willen helpen met de Missie Three Leaf Clover Ik wil mijn savegame gerust uploaden En dat iemand dan zo aardig wil zijn om mij te helpen met deze missie Three Leaf Clover En als het gelukt is om de missie te halen dat je mijn savegame weer terug zou willen sturen\uploaden. Zodat ik hem kan downloaden en dat ik dan weer verder kan gaan met de andere missie's. Alvast heel erg bedankt Ik hoop dat iemand mij wilt helpen. Groetjes Dennis ik heb hetzelfde probleem maar heb niks om het op te zetten maar heeft iemand soms geen trucje om het simpeller te maken??? Bewerkt: 14 augustus 2008 door cj lover Reageren
Rullez Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 He hallo wie zou mij willen helpen met de Missie Three Leaf Clover Ik wil mijn savegame gerust uploaden En dat iemand dan zo aardig wil zijn om mij te helpen met deze missie Three Leaf Clover En als het gelukt is om de missie te halen dat je mijn savegame weer terug zou willen sturen\uploaden. Zodat ik hem kan downloaden en dat ik dan weer verder kan gaan met de andere missie's. Alvast heel erg bedankt Ik hoop dat iemand mij wilt helpen. Groetjes Dennis ik heb hetzelfde probleem maar heb niks om het op te zetten maar heeft iemand soms geen trucje om het simpeller te maken??? Om wat simpeler te maken, de missie of het uploaden? Reageren
RoL0 Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 ik heb hetzelfde probleem maar heb niks om het op te zettenmaar heeft iemand soms geen trucje om het simpeller te maken??? Heb je niet toevallig een mp3-speler, digitale camera, psp, (of als je de oude 60/80GB PS3 hebt) een SD kaartje of zoiets? RoL0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.