RS-modder Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Hey in de vakantie krijg ik een nieuwe mobiel. Alleen 1 probleem ik weet echt niet wat ik moet nemen. Dit moet erop zitten: MP3 speler Camera Bluetooth Prijs maakt niet veel uit. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Weer zo'n topic hoor . Kijk gewoon zelf in de winkel, je kunt zelf heus wel een keus maken, en hoef je niet op het forum te vragen . Geloof me. Kijk gewoon naar de bekende merken. Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Indedaad zo kunnen we wel honderde verschillende telefoons gaan op noemen... Om toch je vraag te beantwoorden. Ten eerste geef je niet aan of je voorkeur hebt voor bepaalde merken, ook weet ik niet of je een prepaid of een abonnement wilt. Ik ga er vanuit dat je een prepaid neemt. Hier een lijste met winkels, je kan zelf kijken wat je leuk vindt: -Dixons/Prepaidpakketten -Kijkshop -thephonehouse.nl/prepaid -tfortelecom/prepaid Reageren
Destilios Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 iphone 3g :dans: teminste die ga ik halen zodra die uitkomt Reageren
RS-modder Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik wil eigenlijk wel met abonnement. Reageren
Destilios Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik wil eigenlijk wel met abonnement. iphone komt in nl alleen maar met abbo check t-mobile Reageren
Hackman Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Kijk gewoon naar reclames ervan, dan vind je vanzelf een goede. Meestal staan alle functies er ook wel bij maar let wel goed op dat er bijna altijd addertjes onder het gras zitten. Bijvoorbeeld dat er nog kosten bijkomen omdat.. Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik wil eigenlijk wel met abonnement. Ik zelf ben ook niet een voorstander van abonnomenten net als Hackman al zei, je weet nooit wat voor kosten er nog bij komen. Maar die site's die ik je gegeven heb staan ook de telefoons van abbonnomenten tussen hoor Reageren
Dieko Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik zou voor N95 gaan. Er zit een mp3 speler op met 2 bosh luidsrpekers. Je kan je mobiel op de tv aansluiten. Er zit een 5 megapixels camera op en bluetooth. Je kan heel veel gratis spelletjes programmas er op zetten via je computer. Er zit namelijk ook een wii functie op alleen moet je hem zelf erop zetten. Alleen die programma want die ding is al ingeboeuwd voor de wii functie Reageren
RS-modder Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Bedankt Dieko. Ik ga er eens naar kijken hij ziet er mooi uit. Reageren
joppie Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Ga naar een winkel en leef je uit op de telefoons heb ik ook gedaan. Kijk hoe ze werken en kijk naar de specificaties. Ikzelf heb een LG Viewty (touchscreen telefoon) heeft alles wat ik nodig heb dus ben zeker tevreden. Kweet niet wat je beter vind, een touchscreen of met een numeriek gedeelte. Bewerkt: 24 juni 2008 door joppie Reageren
Bossinkje Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Nokia 6280. Heb hem zelf ook, is een erg goede telefoon. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik heb zelf de LG Viewty,het is een pracht van een telefoon en ik kan er goed mee omgaan.Ik ben er heel tevreden mee Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ga eens naar een telefoonschop, daar kan je je eigen laten helpen door iemand die er veel van afweet. Als je een abonnoment neemt. Moet je eens gaan kijken naar winkels waar je er een cadeau bij krijgt, er zijn winkels waar je bijvoorbeeld een camera of een Xbox er bij krijgt... Reageren
Sdajafol Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 http://www.gsmarena.com/search.php3 Gewoon de vereisten in typen en je krijgt een lijstje telefoons Met wat mazzel hebben ze ook een uitgebreide recensie over de telefoon geschreven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.