SkullTerror Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) De verschillen tussen GTA SA en GTA IV Bewerkt: 24 juni 2008 door SkullTerror Reageren
Hackman Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 In Sa kun je in vliegtuigen en je kunt daar onder water zwemmen en Sa is er op de pc en bij Sa is er meer eten en je hebt daar homies en je hebt daar jetpack enz. Bij IV heb je coveren en drive-by. Reageren
SkullTerror Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik ken GTA IV nog niet erg goed maar GTA SA wel ken iemand mij wat verschillen vertellen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 In SA kan je, wat in GTA IV niet kan: Het belangrijkste verschil zijn toch wel de skills: je hebt geen bike-skills, flying-skills etcetera meer. Je hebt ook bepaalde side-missies niet meer, zoals brandweer en pimping. Ook kan je geen territories veroveren, en zijn er ander soort collectables. Er zijn geen scholen. En nog veel meer.. Er zijn ook veel dingen die wel in GTA IV kunnen, maar niet in SA. Eigenlijk zou je het gewoon moeten spelen! Reageren
Fruitcake Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 De verschillen tussen GTA SA en GTA IV GTA IV begon na een week of 4 al te vervelen en GTA SA na een half jaar. Daar is zowat alles mee gezegd denk ik. Reageren
Swiggers Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 In GTA SA heb je zoveel dingen wat in GTA IV niet kan: De Gym, dat is best jammer dat dat niet in GTA IV kwam want dat vond ik erg leuk. Je kan niet vliegen, dit vind ik zelf ook een nadeel aan GTA IV. Je kan niet voor 'Taxi Driver' spelen, Fire Fighter, Vigilante's en Paramedic. Je hebt in SA veel meer Café's, Restaurants en Fastfood. In SA heb je uitgebreidere kleding. Maar goed, zo blijf je door gaan. In GTA IV zitten ook wel weer dingen dat in SA weer niet is. Dus er blijft telkens een groot verschil. DSgregor Reageren
LangeDraak Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) In GTA SA heb je zoveel dingen wat in GTA IV niet kan:De Gym, dat is best jammer dat dat niet in GTA IV kwam want dat vond ik erg leuk. Je kan niet vliegen, dit vind ik zelf ook een nadeel aan GTA IV. Je kan niet voor 'Taxi Driver' spelen, Fire Fighter, Vigilante's en Paramedic. Je hebt in SA veel meer Café's, Restaurants en Fastfood. In SA heb je uitgebreidere kleding. Maar goed, zo blijf je door gaan. In GTA IV zitten ook wel weer dingen dat in SA weer niet is. Dus er blijft telkens een groot verschil. DSgregor Je kan wel Vigilante's doen..... En ik ga de verschillen verder niet opnoemen. Je praat namelijk over 2 verschillende consoles. 2 verschillende engines. GTA SA was tegek!!!! GTA IV is tegek!!!! En ja er zijn verschillen tussen beide games.... Anders had je IV niet moeten kopen en gewoon het schijfje van SA in je console moeten doen Nogmaals speel IV gewoon en hou eens op met het afspiegelen tegen de andere GTA's. Ze hebben allemaal verschillen. Daarvoor zijn het ook verschillende spellen. Heeft geen zin om dat te doen en ook al was er in SA meer te doen (SA was een grotere speeltuin) is GTA IV zeker zeer leuk om te spelen... De humor om met de inwoners "te spelen" zorgt er nog steeds voor dat ik in een deuk lig..... Dus try it - Buy it Bewerkt: 24 juni 2008 door LangeDraak Reageren
Dx11 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Je kan trouwens ook gewoon taxi missies doen hoor ondanks dat hier wordt gezegt van niet, moet je ff roman bellen en dan job kiezen. Reageren
gta-mike Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Je kan trouwens ook gewoon taxi missies doen hoor ondanks dat hier wordt gezegt van niet, moet je ff roman bellen en dan job kiezen. Dit kan zolang Roman's taxibedrijf niet opgeblazen is. Eénmaal Roman's bedrijf vernietigd is kun je geen taxi-job meer doen. Reageren
trivos Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Je kan trouwens ook gewoon taxi missies doen hoor ondanks dat hier wordt gezegt van niet, moet je ff roman bellen en dan job kiezen. Dit kan zolang Roman's taxibedrijf niet opgeblazen is. Eénmaal Roman's bedrijf vernietigd is kun je geen taxi-job meer doen. later krijgt roman een nieuw bedrijf en kan je het weer wel doen Reageren
Dx11 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Je kan trouwens ook gewoon taxi missies doen hoor ondanks dat hier wordt gezegt van niet, moet je ff roman bellen en dan job kiezen. Dit kan zolang Roman's taxibedrijf niet opgeblazen is. Eénmaal Roman's bedrijf vernietigd is kun je geen taxi-job meer doen. later krijgt roman een nieuw bedrijf en kan je het weer wel doen Ja dat had ik ook gezegt gister maar heel gek genoeg is die reactie verwijderd Reageren
Hayte Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Je kan trouwens ook gewoon taxi missies doen hoor ondanks dat hier wordt gezegt van niet, moet je ff roman bellen en dan job kiezen. Dit kan zolang Roman's taxibedrijf niet opgeblazen is. Eénmaal Roman's bedrijf vernietigd is kun je geen taxi-job meer doen. later krijgt roman een nieuw bedrijf en kan je het weer wel doen fout, eenmaal opgeblazen, krijg je nooit meer taxi missies... GTA IV wel SA niet: - IV heeft een ander, betere engine (twee zelfs), waardoor alles realistischer is - bij IV kan je op ladders klimmen - Cover systeem - Richt systeem is veel beter - Schade systeem bij auto's is veel realistischer - je kan de lampen in land voertuigen aan en uit doen - je kan de auto uit doen - je kan in de auto naar anderen schieten - (voor de console versies) Online multiplayer - (voor de PlayStation 3) SIXAXIS wat op zich bagger werkt... - meer auto's - computers en tv's - treinen die allebei de kanten op gaan (op andere spoorwegen) Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik vind dit eigenlijk een onnodig topic. Er komt nog Download Able Content voor de 360. Misschien komen er dan wel meer dingen, ik denk iniedergeval niet het terretorium-systeem. Vond ik ook niks aan. Dat emperiummogelijkheid in VCS vond ik wat leuker. Wie weet komt er nog wat bij. Lijkt me geweldig, heb je wat meer te doen. Toch, niet een onnodig topic, maar ik zeg alleen dat de DLC nog komt.. 'Its coming!' Reageren
Hayte Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ik vind dit eigenlijk een onnodig topic. Er komt nog Download Able Content voor de 360. Misschien komen er dan wel meer dingen, ik denk iniedergeval niet het terretorium-systeem. Vond ik ook niks aan. Dat emperiummogelijkheid in VCS vond ik wat leuker. Wie weet komt er nog wat bij. Lijkt me geweldig, heb je wat meer te doen.Toch, niet een onnodig topic, maar ik zeg alleen dat de DLC nog komt.. 'Its coming!' misschien is dit een PlayStation gamer? dus misschien (ik zeg misschien!!!) heeft hij niks an de DLC? Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik vind dit eigenlijk een onnodig topic. Er komt nog Download Able Content voor de 360. Misschien komen er dan wel meer dingen, ik denk iniedergeval niet het terretorium-systeem. Vond ik ook niks aan. Dat emperiummogelijkheid in VCS vond ik wat leuker. Wie weet komt er nog wat bij. Lijkt me geweldig, heb je wat meer te doen.Toch, niet een onnodig topic, maar ik zeg alleen dat de DLC nog komt.. 'Its coming!' misschien is dit een PlayStation gamer? dus misschien (ik zeg misschien!!!) heeft hij niks an de DLC? Ow sorry, ik zie nu dat jij een PS heeft. Ehm.. tja, daar zeg je me wat . Ik weet hier niks op te zeggen alleen dat ik het jammer vind want ik had lange tijd ook een PS1 en een PS2, maar ben dus naar een 360 gegaan.. Dus ik hoop ook dat de PS3 eigennaren de DLC krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.