rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 De verschillen tussen GTA SA en GTA IV grootse veschil is dat er in GTA4 geen vliegtuigen zijn dat is echt een minpunt van GTA4 Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 waarom wachten we niet gewoon op de downloadbare content en dan praten we verder oke:D dan wordt gta IV sowieso beter is san andreas zaten meer bugs minder realistiesch noem maar op Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 waarom wachten we niet gewoon op de downloadbare content en dan praten we verder oke:D dan wordt gta IV sowieso beter is san andreas zaten meer bugs minder realistiesch noem maar op van xbox of ps3? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 De verschillen tussen GTA SA en GTA IV grootse veschil is dat er in GTA4 geen vliegtuigen zijn dat is echt een minpunt van GTA4 Hoezo dat? Zie jij ergens te landen zonder je vliegtuig erna naar de schroothoop te hoeven steuren? Misschien met een Dodo'tje kun je op de snelweg landen, maar die zal daarna een flinke oplapbeurt moeten hebben wil hij weer de lucht in kunnen. Met een Shamal of AT-400 is het gewoonweg een lamme kamikaze aanval.. Sorry hoor.. Maar ik zie niet in waarom mensen toch zo graag vliegtuigen willen hebben? De lol in San Andreas ging er ook snel vanaf. Als je echt voor het vliegen gaat koop dan Flight Simulator, zou ik zeggen. ^^ Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 De verschillen tussen GTA SA en GTA IV grootse veschil is dat er in GTA4 geen vliegtuigen zijn dat is echt een minpunt van GTA4 Hoezo dat? Zie jij ergens te landen zonder je vliegtuig erna naar de schroothoop te hoeven steuren? Misschien met een Dodo'tje kun je op de snelweg landen, maar die zal daarna een flinke oplapbeurt moeten hebben wil hij weer de lucht in kunnen. Met een Shamal of AT-400 is het gewoonweg een lamme kamikaze aanval.. Sorry hoor.. Maar ik zie niet in waarom mensen toch zo graag vliegtuigen willen hebben? De lol in San Andreas ging er ook snel vanaf. Als je echt voor het vliegen gaat koop dan Flight Simulator, zou ik zeggen. ^^ Vind ik nou ook, in LC kan je er weinig mee, in SA vond ik er zelf ook niks aan. Ik ga liever met de heli of met de auto. Ik vond het vliegen daarom altijd super irritant. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 De verschillen tussen GTA SA en GTA IV grootse veschil is dat er in GTA4 geen vliegtuigen zijn dat is echt een minpunt van GTA4 Hoezo dat? Zie jij ergens te landen zonder je vliegtuig erna naar de schroothoop te hoeven steuren? Misschien met een Dodo'tje kun je op de snelweg landen, maar die zal daarna een flinke oplapbeurt moeten hebben wil hij weer de lucht in kunnen. Met een Shamal of AT-400 is het gewoonweg een lamme kamikaze aanval.. Sorry hoor.. Maar ik zie niet in waarom mensen toch zo graag vliegtuigen willen hebben? De lol in San Andreas ging er ook snel vanaf. Als je echt voor het vliegen gaat koop dan Flight Simulator, zou ik zeggen. ^^ met vliegtuigen bedoel ik de wat kleinere niet die grote.. ik bedoel meer de f16 en de watervliegtuig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.