Black Admiral Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik wil graag de skin van die kerel uit GTA 3 veranderen. Ik hoorde dat je dat zelf kon doen, of via een trainer. Dus weet iemand hoe? Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Wil je gewoon het uiterlijk veranderen? Dat kan eenvoudig door: Gta III > Options > Player setup > Playa2 te kiezen Wil je nieuwe skins downloaden? Ga dan even naar deze link: gtaforum/downloads/skins/Darkel mod ook op deze site heb je keuze uit volledige skins: gourange.com/downloads/gta 3 skins Voor deze downloads heb je wel het programmatje Winzip nodig. (als je Winzip nog niet hebt, kun je die >hier< downloaden Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Om het verhaal evne af te maken... Als je de skin hebt gedownload zit er in bestand bij van de skin. Deze plaats je in 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII\skins'. Als je dat gedaan hebt start je GTA III op en ga je naar 'Options -> Player setup' en kies je de skin. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik heb het via Paint bewerkt, maar toch bedankt allen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.