Jump to content

nooit begrepen


Hackman

Recommended Posts

Hoi GTAForummers,

Ik heb een paar dingen van IV nooit begrepen, bijvoorbeeld:

  • waarom zegt Lj altijd One Love/Rasta/Star na een zin en wat betekendt het?
  • Waarom gaat Roman met je naar de strip terwijl hij een vrouw heeft (aan het einde) Zoiets zou ik dus nooit van m'n leven doen als ik een vrouw zou hebben[/font]
  • Waarom probeert Dimitri eerst Niko te vermoorden met handlangers en doet hij het zelf niet?[/font]

Bvd Hackman

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

[*]waarom zegt Lj altijd One Love/Rasta/Star na een zin en wat betekendt het?

Op deze website staan alle woorden die LJ gebruikt met daarachter de vertaling.

[*]Waarom gaat Roman met je naar de strip terwijl hij een vrouw heeft (aan het einde) Zoiets zou ik dus nooit van m'n leven doen als ik een vrouw zou hebben[/font]

Ach, het is Amerika hé ;)

[*]Waarom probeert Dimitri eerst Niko te vermoorden met handlangers en doet hij het zelf niet?[/font]

Hij is een bange schijtluis... Maar ik weet niet echt de reden daarvoor.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

[*]Waarom probeert Dimitri eerst Niko te vermoorden met handlangers en doet hij het zelf niet?[/font]

Bvd Hackman

Zoals vele "hooggeplaatste" mensen laat dimitri het door handlangers doen.

De grote bazen zullen het nooit zelf doen. Omdat ze te bang/ te stom/ ... zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Is LJ's zijn cultuur. Hij's Rasta.

2. Hij zegt soms wel zo van: 'Even a guy like me needs to get some other tittie's' ofzo iets :puh:

3. Dimitri is een hele slimme man. Hij laat jou het vuile werk doen, en laat je geloven doordat Faustin Lenny Petrovic heeft vermoord, nou ja, jij eigenlijk, maar je bent een 'hired gun'.[/font] dat hij en krijgt hij Dimitri volgens mij het geld van Faustin, waarna je naar een pakhuis moet gaan en je geld moet ophalen. Wat natuurlijk niet goed gaat :puh:. En tja, dan wordt hij natuurlijk de baas over Faustins mannen. En Bulgarin kwam erbij, hij zal ook wat mannen hebben. [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

[*]waarom zegt Lj altijd One Love/Rasta/Star na een zin en wat betekendt het?

Op deze website staan alle woorden die LJ gebruikt met daarachter de vertaling.

[*]Waarom gaat Roman met je naar de strip terwijl hij een vrouw heeft (aan het einde) Zoiets zou ik dus nooit van m'n leven doen als ik een vrouw zou hebben[/font]

Ach, het is Amerika hé ;)

[*]Waarom probeert Dimitri eerst Niko te vermoorden met handlangers en doet hij het zelf niet?[/font]

Hij is een bange schijtluis... Maar ik weet niet echt de reden daarvoor.

Star- To sport something or an event in style; also slang for “Man”. Yu mus star dem threads. (You have to sport and wear those clothes like you are the king). Wha’ppun, star? (What’s up, man?)

"Rasta" en "One Love" staan er niet bij. :N

Bron: http://www.speakjamaican.com/glossary.html

Link to comment
Delen op andere websites

"Rasta" en "One Love" staan er niet bij. :N

Rasta = bedoelt Little Jacob hetzelfde mee als maatje, homie, bro etc. Vriendschappelijke verwijzing.

One Love = Symbool/verwijzing voor broederliefde, amerikaans negroïde uitspraak.

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi GTAForummers,

Ik heb een paar dingen van IV nooit begrepen, bijvoorbeeld:

  • waarom zegt Lj altijd One Love/Rasta/Star na een zin en wat betekendt het?
  • Waarom gaat Roman met je naar de strip terwijl hij een vrouw heeft (aan het einde) Zoiets zou ik dus nooit van m'n leven doen als ik een vrouw zou hebben[/font]
  • Waarom probeert Dimitri eerst Niko te vermoorden met handlangers en doet hij het zelf niet?[/font]

Bvd Hackman

[*]Waarom gaat Roman met je naar de strip terwijl hij een vrouw heeft (aan het einde) Zoiets zou ik dus nooit van m'n leven doen als ik een vrouw zou hebben[/font]

Niks mis mee toch. beetje naakte aantrekkelijke vrouwen bekijken in een stripclub? Dat doen getrouwde mannen niet alleen in amerika hoor. Jammer dat we hier in nederland niet echt dat soort striptenten hebben. Maar elke keer als ik in amerika ben mag ik er graag even langs gaan. En dat heeft niks met getrouwd zijn te maken, je gaat er immers niet mee naar bed.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi GTAForummers,

Ik heb een paar dingen van IV nooit begrepen, bijvoorbeeld:

  • waarom zegt Lj altijd One Love/Rasta/Star na een zin en wat betekendt het?
  • Waarom gaat Roman met je naar de strip terwijl hij een vrouw heeft (aan het einde) Zoiets zou ik dus nooit van m'n leven doen als ik een vrouw zou hebben[/font]
  • Waarom probeert Dimitri eerst Niko te vermoorden met handlangers en doet hij het zelf niet?[/font]

Bvd Hackman

[*]Waarom gaat Roman met je naar de strip terwijl hij een vrouw heeft (aan het einde) Zoiets zou ik dus nooit van m'n leven doen als ik een vrouw zou hebben[/font]

Niks mis mee toch. beetje naakte aantrekkelijke vrouwen bekijken in een stripclub? Dat doen getrouwde mannen niet alleen in amerika hoor. Jammer dat we hier in nederland niet echt dat soort striptenten hebben. Maar elke keer als ik in amerika ben mag ik er graag even langs gaan. En dat heeft niks met getrouwd zijn te maken, je gaat er immers niet mee naar bed.

+ dat er in NL ook genoeg getrouwde mannen naar de echte hoeren gaan waar ze wel seks hebben omdat ze bij hun vrouw niet altijd even bevredicht worden dus gaan ze maar naar de hoeren

Link to comment
Delen op andere websites

Walgelijk zeg, hoe sommige mensen met vrouwen omgaan. :duh:

tjah... je kan er vrij weinig aan doen.. en die hoeren vinden het niet erg die verdienen er per slot van rekening hun geld mee..

maar het is idd niet ech normaal nee

Link to comment
Delen op andere websites

Walgelijk zeg, hoe sommige mensen met vrouwen omgaan. :duh:

tjah... je kan er vrij weinig aan doen.. en die hoeren vinden het niet erg die verdienen er per slot van rekening hun geld mee..

maar het is idd niet ech normaal nee

Ach... Er is zoveel op de wereld niet echt normaal. Maar het gaat erom wat je zelf van je eigen leven maakt. Kies je de goede of de slechte weg? Daar draait het leven om. Keuzes maken of abnormaal: gedwongen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...