Uitroepteken Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Ik ging dus naar het oude sprunkgebouw kijken en dat ventje zoeken, ga ik naar boven, zie ik dat ventje naar beneden lopen. Gaat ie door de deur. Ik pak me shotgun... rara wie is er dood. Dus ik loop door zie ik ineens die Paarse dildo uit SA uit het vuil steken. Ik maak nog wel 'ns foto's, als m'n mobiel weer is opgeladen ofzo. UPDATE 23/6 22:13: Er is nog een hoopje vuil, en daar steekt ie ook uit.. Bewerkt: 23 juni 2008 door jellybee Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 In heel Liberty City liggen die puinhopen met dildo's erin. Er werd eerst gezegd dat je die kon oppakken, maar dat heb ik nog niet gezien. Overigens is dit niet echt een Easter egg. Als je meer van die speeltje wil zien dan kan je ook gewoon naar de sexshops in LC. Moet je ze wel ff zoeken, weet niet waar ze zitten Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 wie wilt er nou een dildo oppakken. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 wie wilt er nou een dildo oppakken. Iemand die een Dildo niet wilt kopen Reageren
denven Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 ik zag er een paar bij elkaar liggen tijdens een missie (nee ,hoefte ze niet te gebruiken xD gelukkig ) Weet ff niet meer hoe de msisie hete, maar volgens mij was dat inderdaad bij de spunk fabriek. Reageren
FerryN Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 ik zag er een paar bij elkaar liggen tijdens een missie (nee ,hoefte ze niet te gebruiken xD gelukkig )Weet ff niet meer hoe de msisie hete, maar volgens mij was dat inderdaad bij de spunk fabriek. Zeker Trespassed[/font] Is dit wel een EE? Later, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.