Jump to content

Dildo uit San Andreas


Uitroepteken

Recommended Posts

Ik ging dus naar het oude sprunkgebouw kijken en dat ventje zoeken, ga ik naar boven, zie ik dat ventje naar beneden lopen. Gaat ie door de deur. Ik pak me shotgun... rara wie is er dood. Dus ik loop door zie ik ineens die Paarse dildo uit SA uit het vuil steken. Ik maak nog wel 'ns foto's, als m'n mobiel weer is opgeladen ofzo.

UPDATE 23/6 22:13: Er is nog een hoopje vuil, en daar steekt ie ook uit..

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

In heel Liberty City liggen die puinhopen met dildo's erin. Er werd eerst gezegd dat je die kon oppakken, maar dat heb ik nog niet gezien. Overigens is dit niet echt een Easter egg.

Als je meer van die speeltje wil zien dan kan je ook gewoon naar de sexshops in LC. Moet je ze wel ff zoeken, weet niet waar ze zitten :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag er een paar bij elkaar liggen tijdens een missie (nee ,hoefte ze niet te gebruiken xD gelukkig )

Weet ff niet meer hoe de msisie hete, maar volgens mij was dat inderdaad bij de spunk fabriek.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag er een paar bij elkaar liggen tijdens een missie (nee ,hoefte ze niet te gebruiken xD gelukkig )

Weet ff niet meer hoe de msisie hete, maar volgens mij was dat inderdaad bij de spunk fabriek.

Zeker Trespassed[/font]

Is dit wel een EE?

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...