Grandmaa Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Hoi hoi Ik ben nieuw hier, en wil me gallery hier wel eens posten, zoals ik op www.iwsclan.com gedaan heb ^^ (vooral niet als reclame bedoeld... xD) Komt ie: #14 Mario (begin van men 2e comeback ) #15 Adriana Lima (een van men betere?) #16 Pharrell Williams (met een basic tut) #17 Vrouw (C4D tutorial + beetje ge-experimenteerd) #18 Articuno (mooiste vind ik, met tutorial) #19 Man (vind ik ook eig wel mooi :o) #20 Halo (ik vind deze de beste eig... ^^) #21 Sprite signature. Beetje geprobeerd met C4Ds te klote ^^ #22 Voor Black Hawk Vind em wel iets minder mooi ^^ #23 Star Wars ^^ Vind ik best meevallen...? #24 Man... I like it... ik vind em een van men mooisten... niet? ^^ Niet letten op de cijfers, de nummering klopt niet echt... ^^ Euhm, jah Comments 'n critics..? =) Groetjes, Oma Bewerkt: 24 juni 2008 door Grandmaa Reageren
Grandmaa Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 wow zeg veel reactie ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.