Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV Patch uitgekomen


gallery_1_5_7097.jpg
Zojuist is er een patch uitgekomen voor Grand Theft Auto 4 voor Playstation 3 en XBox 360. De slechts 19 MB grote GTA4 patch repareert diverse problemen met de multiplayer functie van het spel. Indien je console verbonden is met het internet zal automatisch een melding in beeld komen dat er een update is. Onder andere de volgende problemen zijn gerepareerd:
  1. Probleem waar spelers niet in en uit voertuigen konden stappen in de GTA Race mode.
  2. Probleem waarbij gescripte voertuigen zorgde voor het crashen van GTA4.
  3. Betrouwbaarheid en aantal updates van PS3™ online leaderboard gerepareerd.
  4. Zeldzaam voorkomende vastlopers wanneer van de lobby naar het spel in de mode Race en GTA Race werd geswitcht.
  5. Probleem wanneer spelers in lobby tussen teams wisselde tijdens countdown.
  6. Mogelijkheid om belachelijk hoge high scores in Cops 'n Crooks matches te behalen gerepareerd.
  7. Verandering waardoor de laatste speler die overblijft in GTA Race en Race $250 krijgt.
  8. Probleem dat spectators (toeschouwers) er voor konden zorgen dat het spel niet finishte.
  9. Probleem waarbij spelers niet in spectator (toeschouwer) konden zijn bij Round 2 en Cops 'n Crooks games.
  10. De countdown timer reset niet meer in de lobby wanneer nieuwe spelers in het spel komen.
  11. Verandering in de kick functie waardoor gekickte spelers niet terug gaan naar singleplayer.


Meer informatie over de patch en hoe je problemen met het spel aan Rockstar Games kunt melden kan je op de volgende pagina vinden:socialclub.rockstargames.com/patches.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Had hem al geïnstalleerd gisteren. We zullen zien of de problemen zijn verholpen. Gelukkig besteden ze wel aandacht aan die problemen. Sommige ontwikkelaars doen er niks aan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar kan de problemen met 'Connection lost' niet oplossen. Dit moet je toch echt zelf doen door je router beter te configureren.

En geloof me, het helpt egt!!!

Ik heb het nu gedaan en ik heb geen enkel probleem meer! :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar kan de problemen met 'Connection lost' niet oplossen.

Bullshit. Als het niet bij andere games gebeurt (Op Halo 3 na dan...) waarom dan nu wel?

Overigens probeert Relic nu voor Company of Heroes iets nieuws. Als je met de host kan verbinden, dan verbindt je direct met iedereen. Op z'n minst kan Rockstar dit ook proberen...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bullshit ? Lekker intimiderend. Ik neem je bijna niet serieus.

GTA maakt anders gebruik van de multiplayer opties dan die andere spelletjes die je noemt. Hierdoor kunnen ze het spel vloeiender laten lopen en meer eigenschappen van de multiplayer opties van de ps3 gebruken dan die andere spelletjes.

Die andere spelletjes hadden medelijden met jou, en zorgden ervoor dat ze de opties niet gebruikten die niet zouden werken met nat type 3, Gta heeft hier wat minder een boodschap aan en gebruikt die wel om het spel leuker te maken en vinden dat jij zelf maar moet zorgen dat je router goed staat.

Maar goed, als jij dit bullshit vindt, vind ik het niet erg dat ie bij jou niet goed connect, dan kom ik je niet tegen met multiplayer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bullshit ? Lekker intimiderend. Ik neem je bijna niet serieus.

Zodra ik zeg dat het niet hoeft te kloppen (dat betekent dus bullshit) ga jij me niet serieus nemen? :7

GTA maakt anders gebruik van de multiplayer opties dan die andere spelletjes die je noemt. Hierdoor kunnen ze het spel vloeiender laten lopen en meer eigenschappen van de multiplayer opties van de ps3 gebruken dan die andere spelletjes.

Ten eerste, wat doet GTA in godsnaam anders? Je verbind gewoon met wat andere mensen en gaat spelen, waarom heeft GTA 4 dan ineens allemaal NAT errors?

Ten tweede, waarom zeg je alleen PS3? Ik speel gewoon op een Xbox hoor. ^_^

Die andere spelletjes hadden medelijden met jou, en zorgden ervoor dat ze de opties niet gebruikten die niet zouden werken met nat type 3,

Yep, waarom zouden andere spelletjes dat niet kunnen doen?

Gta heeft hier wat minder een boodschap aan en gebruikt die wel om het spel leuker te maken en vinden dat jij zelf maar moet zorgen dat je router goed staat.

Dus als het ware wilt Rockstar alle personen met NAT 3 de diarree over hun heen spuiten? Juist. :7

Maar goed, als jij dit bullshit vindt, vind ik het niet erg dat ie bij jou niet goed connect, dan kom ik je niet tegen met multiplayer.

Ik heb al een nieuwe router (Die vorige deed sowieso al raar, vervangen was dus niet zo'n slecht idee). En omdat ik kritiek heb op het feit dat er op dit moment heel veel mensen gewoon niet GTA 4 online kunnen spelen, jij mij niet graag online wilt zien? (Kortom, dat je zeg maar de pest aan mij hebt) Ga eens even normaal doen jij. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee dat bedoelde ik niet, dat was uit frustratie omdat je met bullshit begon, en ik zie het niet als bullshit.

Als je nat type 3 ziet bij je ps3 netwerk test, dan ligt daar je probleem.

Dat was eigenlijk wat ik wilde zeggen, met de bedoeling om mensen hun teleurstelling te verkleinen als er zometeen weer een nieuwe patch komt en ze daarna nog steeds niet kunnen connecten. Dan was het handiger geweest als je wat eerder wist dat Rockstar niet met de oplossing gaat komen, maar je dit zelf moet zoeken..

Dus als je niet meteen bullshit roept, doe jij naar mijns insziens ook wel normaal. Ik deed het al ^_^

als iemand bullshit roept is dat in mijn ogen omdat iets waardeloos is, niet om aan te geven dat er iets niet zou hoeven te kloppen. Dan kan je tegen alles wat je leest en hoort wel bullshit roepen.

Haha en dat je niet op een ps3 speelt verandert de zaak inderdaad wel een beetje :Y Maar is het dan niet gek dat andere mensen wel kunnen spelen zonder problemen? Rockstar ontwerpt het spel om te gebruiken in een functionerend netwerk. Je kan ze moeilijk ook je routers e.d. laten updaten als je hun spel installeert.

Voor mij is dit wel klaar nu. Ik zie je punt en ik hoop jij de mijne ook.

Bewerkt: door Rickcen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...