2fast{0} Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Reeds heb ik nieuwe banners gemaakt voor BeaT DowN en wat benieuwd wat jullie ervan vonden. Comments & rates? Reageren
-La Marcel# Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik vind zeker mooi alleen omdat BeaT DowN weerspiegeld word, Lijkt het niet zoveel meer op 1 geheel ik zou dat weggelaten hebben. Maar afgezondert dat vind ik hem erg mooi 8,4/10 Reageren
Grandmaa Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Reeds heb ik nieuwe banners gemaakt voor BeaT DowN en wat benieuwd wat jullie ervan vonden. Comments & rates? Ik vind die wel mooi, maar de kleuren trekken me niet echt aan... Doe eens: New Layer Image -> Apply Image Image -> Adjustments -> Photo Filter En dan een warming filter, opacity 50 ofzo, moet je een beetje proberen Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ziet er op het eerste gezicht goed uit. Alleen net zoals hier boven mij al is gezegd. Het komt kwa background een beetje kil over... Heb je de kleuen van je background bewust weggelaten? Ik denk dat het een stuk mooier oogt als je de background kleuren erin had gelaten (of erbij doet). De weerspiegeling van je front vind ik ook iets minder. Render: 7,5 Front: 6,4 Background: 7,5 Brushes: 7 Cijfer: 7,1 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 het lukte me niet om de tekst met kleur netjes te weerspiegelen, dus dat het langzaam vervaagt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.