Jump to content

Opwaarderen via;


Pennywise The Clown

Recommended Posts

Ik heb gisteren via www.beltegoed.nl mijn telefoon opgewaardeert. Ik kreeg een code, maar weet niet waar ik naar moet bellen om hem te activeren. Ik heb Orange, en als ik naar 1244 bel, krijg ik te horen dat ik eerst mijn 5 cijferige pincode moet veranderen, die op mijn bankafschrift zou moeten staan. Hier kan ik dus niets op vinden.

Orange bewijst maar weer eens hoe geweldig een provider kan zijn. Heeft iemand enig idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren via www.beltegoed.nl mijn telefoon opgewaardeert. Ik kreeg een code, maar weet niet waar ik naar moet bellen om hem te activeren. Ik heb Orange, en als ik naar 1244 bel, krijg ik te horen dat ik eerst mijn 5 cijferige pincode moet veranderen, die op mijn bankafschrift zou moeten staan. Hier kan ik dus niets op vinden.

Orange bewijst maar weer eens hoe geweldig een provider kan zijn. Heeft iemand enig idee?

Deze site doet me denken aan een omweg om aan beltegoed te komen... Ik zelf opwaardeer ook altijd direct, maar dit doe ik gewoon via mijn eigen provider (lijkt mij namelijk wel zo veilig). Als het goed is heb je op de website van Orange een optie om online opwaarderen te activeren of in iedergeval uitleg daarover. Ik moest dit via mijn telefoon doen ook 1244, waarna ik verschillende opties kreeg. Waaronder: Opwaarderen via bank of girorekening. Daarna kreeg ik een duidelijke instructie waar in ik mijn bank/girorekening moest in voeren en zelf een pincode mocht bedenken. Sindsdien kan ik altijd en overal met mijn mobieltje opwaarderen.

Aan je post te lezen, heb jij geen online internet bankieren. Maar gewoon een bank die via de post met afschriften werkt. Waarschijnlijk moet je binnen een week een afschirft ontvangen van je bank met het bedrag wat je dus gisteren hebt opgewaardeerd en daar zal dan ook de pincode opstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...