Robienske Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Als je kijkt bij stats kan je zien hoeveel vissen je gevangen hebt. Maar ik weer niet eens hoe dat komt dat al 56 vissen gevangen heb. Ik heb wel al in een boot gevaren waar er een vislijn aan hangt. Zou dat het zijn? En zou je iets kunnen verdien aan je vissen die je gevangen hebt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goblin Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Vissen gevangen? Nog nooit van gehoord :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 13 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2004 nee ze bedoelen hoe vaak je in het water bent gevallen.. er staat hoe vaak je vissenvoer bent geworden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 13 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2004 Ah zo ! Funny ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 28 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2004 Cool...dat wist ik niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 je kunt ook de vogels in de verte afknalllen met je sniper... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 haha wat je al niet kunt in vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 je kunt ook de vogels in de verte afknalllen met je sniper... Vogels afknallen? Ik had überhaupt nog nooit vogels gezien in GTA VC :lol: Ik ga het gelijk proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RWW Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 ja ik heb al eens een vette adelaar neergeknalt!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 ik had een headshot bij een haai grappig lekkere vlek bloed in het water :lol: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 ja ik heb al eens een vette adelaar neergeknalt!!! Screenshot! ik had een headshot bij een haai grappig lekkere vlek bloed in het water Screenshot! Ik ben in een sceptische bui vandaag! Eerst zien, dan geloven! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 ja ik heb al eens een vette adelaar neergeknalt!!! Screenshot! ik had een headshot bij een haai grappig lekkere vlek bloed in het water Screenshot! Ik ben in een sceptische bui vandaag! Eerst zien, dan geloven! hoe maak ik screenshots? fraps doet het bij mij niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Druk in: ALT + PRINT SCREEN Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 je kan ook de ultimate trainer downloade en dan met tab + p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 tijdens het spel op 'Print Scrn' drukken, met de wintoets, of Alt + Tab terug naar je bureaublad, Paint openen, bewerken -> Plakken Vol verwachting klopt ons hart, tot wij deze screens mogen aanschouwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.