Arjen Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 ik had een headshot bij een haai grappig lekkere vlek bloed in het water Zozo. Ik heb op een haai 100 keer staan schieten. Maar als je lang genoeg schiet verdwijnt ie ineens. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 kan mij missien iemand vertellen hoe je vissen moet vangen???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 Kijk eens op pagina 1, daar staat wat het is! Dat is hoevaak je in het water gevallen bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 Er staat ook niet hoe je vissen vangt, er staat "fishes fed", en dat betekent vissen gevoerd. Dus hoe vaak je in het water bent gevallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.