Jump to content

Xbox Live via PC


Uitroepteken

Recommended Posts

Is het mogelijk als je pc een verbinding met internet heeft, en dat je dan een snoer vanuit je 360 naar je PC en erin stopt, dat ie dan internetverbinding heeft? Of heb je er nog wat voor nodig?

Nog een vraag.. Mijn PC'tje is een beetje kut, ik kan in eens geen YouTube filmpjes of Google video filmpjes meer bekijken.. :duh: . Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

Bedankt jongens, vooral Iscariah, hij gaf alles door wat ik nodig had :tu: . Het enige probleem is nog dat er soms staat 'disconnected because Your Router/NAT is too strict' weet iemand dit ook te verhelpen?

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk als je pc een verbinding met internet heeft, en dat je dan een snoer vanuit je 360 naar je PC en erin stopt, dat ie dan internetverbinding heeft? Of heb je er nog wat voor nodig?

Nog een vraag.. Mijn PC'tje is een beetje kut, ik kan in eens geen YouTube filmpjes of Google video filmpjes meer bekijken.. :duh: . Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

dat eerste weet ik niet maar dat 2e had ik eens en toen heeft me oude man het voor me gemaakt het bleek dat er een blokker automatisch aan ging bij filmpjes, waarom wweet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet wel dat je muziek op je xbox kan zetten, door het bijgeleverde internetkabeltje in je pc en in je xbox te stoppen, en dan laten zoeken naar computers . (kan even duren)

Ja dat weet ik, dat lukte me iniedergeval. Maar mij gaat het meer om de verbinding van internet via mijn PC naar mijn 360.

Edit: Bij een andere PC dan, ik deed de Internetkabel in m'n 360 en toen herkende ie 'm. Maar ik wil dus niet de hele tijd die kabels erin en dan eruit doen.

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet het wel gaan, het kan toch geen kwaad om het eens te proberen?

Yeah, maar ik heb nog geen andere kabel die mijn 360 naar m'n PC aansluit. Want die bijgeleverde kabel is te kort jammer genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk als je pc een verbinding met internet heeft, en dat je dan een snoer vanuit je 360 naar je PC en erin stopt, dat ie dan internetverbinding heeft? Of heb je er nog wat voor nodig?

Nog een vraag.. Mijn PC'tje is een beetje kut, ik kan in eens geen YouTube filmpjes of Google video filmpjes meer bekijken.. :duh: . Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

Ja, het is mogelijk om je xbox via pc te verbinden. Of het lekker werkt is een tweede. Je zal bijv. in je computer poorten moeten gaan doorsturen. Hoe je dat in een router doet, weet ik. Hoe je dat in een PC doet, heb ik geen flauw idee van omdatr ik het nog nooit zo gedaan heb. Maar verbinding kan je zoiezo krijgen. (ook zonder poorten open, alleen dan kan je geen multiplayer doen. Wel berichtjes versturen of demo''s downloaden omdat dat geen poort open hoeft te hebben.) Deze link stuurt je op weg naar een tutorial over hoe je je internet kan delen. Wees gerust, het is een Nederlandstalige tutorial. Hopelijk heb je daar wat aan. En wat port forwarding betreft, er blijkt na een beetje zoeken op dezelfde website een andere mooie Nederlandstalige tutorial over te zijn: >> Hier Klikken <<

En om antwoord op je tweede vraag: Probeer eens voor de gein Opera. Ik weet zeker dat het je wel bevalt. Het laat pagina's sneller zien, start sneller op en bovendien zitten er hele handige functies in! Ik gebruik het nu al zo'n 3 à 4 jaar. Het werkt perfect! Veel beter dan Micro$oft Interpret Exploder of zelfs Firefox...

EDIT: En dan vergeet ik nog even de poorten te noemen die je even open moet pleuren: 88 (TCP/UDP), 1900 (UDP), 3074 (TCP/UDP) en 7777 (UDP).

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je die internet kabeltjes voor de Xbox 360 ook los kopen ?

Ik heb er namelijk geen :7

Ik heb er geen verstand van, maar heb wel even Google geraadpleegd. Ik kreeg deze site met van allerlei kabels, of je jouwe er tussen zit. Moet je zelf maar even kijken :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk als je pc een verbinding met internet heeft, en dat je dan een snoer vanuit je 360 naar je PC en erin stopt, dat ie dan internetverbinding heeft? Of heb je er nog wat voor nodig?

Nog een vraag.. Mijn PC'tje is een beetje kut, ik kan in eens geen YouTube filmpjes of Google video filmpjes meer bekijken.. :duh: . Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

Ja, het is mogelijk om (...) Interpret Exploder of zelfs Firefox...

EDIT: En dan vergeet ik nog even de poorten te noemen die je even open moet pleuren: 88 (TCP/UDP), 1900 (UDP), 3074 (TCP/UDP) en 7777 (UDP).

Hartstikke bedankt :tu: ! Als het me lukt (snap er namelijk bijna niks van :puh:), ga het morgen proberen, als ik tenminste geld heb voor een kabel. En ik zal Opera zeker een keertje proberen, maar of het Firefox overtreft (wat ik nu gebruikt) betwijfel ik. 'k zie wel.

@ igi0n heb jij de Arcade versie ofzo? Want ik heb de premium en daar zat ie wel bij.

UPDATE: Bedankt Iscariah! Opera ziet er goed uit en ik kan weer via Google video kijken :puh:, maar nog niet via YT, maar wel YT filmpjes op google... Strange.. maja, bedankt!

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet wel dat je muziek op je xbox kan zetten, door het bijgeleverde internetkabeltje in je pc en in je xbox te stoppen, en dan laten zoeken naar computers . (kan even duren)

volgens mij bedoel je een USB kabel...

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet wel dat je muziek op je xbox kan zetten, door het bijgeleverde internetkabeltje in je pc en in je xbox te stoppen, en dan laten zoeken naar computers . (kan even duren)

volgens mij bedoel je een USB kabel...

Nee, dat kan ook via je internetkabel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...