Jump to content

Flying reds

Recommended Posts

Geplaatst:

Sorry maar nog een vraag over die dingen... wat verdien ik er mee want heb nu 15 gedaan maar nog niks gekregen of krijg je pas bij de 20 iets ??????

Geplaatst:
Sorry maar nog een vraag over die dingen... wat verdien ik er mee want heb nu 15 gedaan maar nog niks gekregen of krijg je pas bij de 20 iets ??????

Je krijgt alleen iets als je ze alle 200 hebt.... En dat is een Annihilator ^_^

Dus het is niet als bij de andere GTA's dat je per zoveel steeds een ander wapen bij je safehouse krijgt....

Hier moet je ze gewoon alle 200 uitroeien :schater:

Succes :tu:

Geplaatst:

Nee tellen alleen mee voor de 100%.

Als je het spel 100% uit hebt kun je meer munitie kopen dan normaal maar die extra munitie word niet mee gesaved en je geld ben je kwijt als je dit saved file terug laad.

Geplaatst:

Je krijgt alleen iets als je ze alle 200 hebt.... En dat is een Annihilator ^_^

Dus het is niet als bij de andere GTA's dat je per zoveel steeds een ander wapen bij je safehouse krijgt....

Hier moet je ze gewoon alle 200 uitroeien :schater:

Succes :tu:

:bonk: Maar dat wist ik niet waar komt die annihilator ergens dan :?

Geplaatst:
:bonk: Maar dat wist ik niet waar komt die annihilator ergens dan :?

Ergens op het dak van een wolkenkrabber. Deze is heel moeilijk bereikbaar, je kunt beter de Annihilator gaan halen op het dak van het politie buro hier: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=419,163

Deze is vlak bij je savehuis en makkelijk bereikbaar. Aan de achterkant van het gebouw is een deur waar je binnen kan. Dan een paar trappen op naar boven en door een deur naar buiten het dak op gaan. Je krijgt pas een ster als je hem pikt.

Geplaatst:

Zeg dat klopt niet die Annihilator die staat er ook al voordat je die 200 flying rats heb afgeschoten alleen je krijgt een wanted level omdat er politie bij staat :Y

Geplaatst:
Zeg dat klopt niet die Annihilator die staat er ook al voordat je die 200 flying rats heb afgeschoten alleen je krijgt een wanted level omdat er politie bij staat :Y

Mijn excuses...

ik dacht dat je die kreeg voor het neerhalen van de 200 Flying Rats....

Maar als je hem al eerder krijgt is het ook goed :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...