Rullez Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik zo'n zo'n 1/2 maanden geleden een Samsung E250 gehaald. Nou had ik gister een klassenfeest en toen kwam er iemand naar mij toe en die vroeg waarom bel jij mij nou de hele tijd. Ik zei toen ik bel niet, maar toen bleek dat hij automatisch belden. Dus ik heb toen maar mijn mobiel uitgezet en ben er net even naar gaan kijken. Wat nu blijkt is dus als ik heb dichtschuif dan springt hij op toets blokering, maar na 1 min springt hij er automatisch af en gaat hij naar mijn oproepen. En als mijn mobield an in mijn zak zit beld hij automatisch. Nou is mijn vraag wat kan ik hier tegen doen.... Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 je kan bij instellingen de wachttijd voor toetsenblokkering configureren, of kiezen voor automatisch/manueel blokkeren. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 je kan bij instellingen de wachttijd voor toetsenblokkering configureren, of kiezen voor automatisch/manueel blokkeren. En waar kan ik dat vinden? Bij voorbaat dank, Rullez Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 ik heb zelf geen samsung e250, maar hier zou je het antwoord wel moeten vinden: link ElBarto Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik heb mijn instellingen standaard gezet en dan gaat je toetstoon ook weer aanw aar ik zelf een bloed hekel aan heb. Nou blijft hij de hele tijd piepen dus zelf vermoed ik dat mijn groen bel knop blijft hangen en dat hij daarom telkens naar dat menu gaat. Wat kan ik nu het beste doen terug gaan naar de winkel? Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 neem het covertje (indien mogelijk) er af, en kijk of er niets onder de toets zit. toetstonen kan je ook gemakkelijk zelf uitschakelen, zal wel ergens bij instellingen staan. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 neem het covertje (indien mogelijk) er af, en kijk of er niets onder de toets zit.toetstonen kan je ook gemakkelijk zelf uitschakelen, zal wel ergens bij instellingen staan. Dat van die toetstonen uitzetten wist ik, maar omdat ik de instellingen weer terugg deed hoorde ik dat die toets bleef hangen. BTW ik ga eerst kijken of ik nog garantie heb en anders ga ik heb open schroefen als een van me ouders thuis zijnn, want ik heb geen schuur sleutel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.