Jump to content

achievments

SNIPER44

Recommended Posts

Hallo iedereen.

Ik heb een vraagje:

Zoals jullie zeker weten kun je in GTA IV achievments halen door bepaalde dingen te doen.

Maar kun je later iets met die achievments doen? :?

Wat voor nut zijn die in het spel? :?

graag een woordje uitleg hierover.

bedankt :cya:

PS: ik heb de zoekfuntie al gebruikt naar een gelijkaardig topic als deze.

Delen op andere websites

Hallo iedereen.

Ik heb een vraagje:

Zoals jullie zeker weten kun je in GTA IV achievments halen door bepaalde dingen te doen.

Bedoel je de Xbox 360 achievements? Die krijg je bij alle spelletjes en zijn speciaal voor kinderen gemaakt. Zo hebben ze meer te doen en kunnen ze aan vrienden laten zien wat ze gehaald hebben. Ze hebben voor het spel geen belang.

Delen op andere websites

Hallo iedereen.

Ik heb een vraagje:

Bedoel je de Xbox 360 achievements? Die krijg je bij alle spelletjes en zijn speciaal voor kinderen gemaakt. Zo hebben ze meer te doen en kunnen ze aan vrienden laten zien wat ze gehaald hebben. Ze hebben voor het spel geen belang.

grote kinderen dan , 18+ plus .. (gta 4) ...

waar slaat dat eigenlijk op fruitcake .. dat het alleen voor kinderen is gemaakt ..

Bewerkt: door denven
Delen op andere websites

Ja en voor die belachelijke dingen hebben ze saved files beveiligd waardoor je ze niet meer kan uitwisselen :ch:

Ze zouden een optie moeten geven als je een nieuw profiel maakt of je die sh*t wilt hebben.

Delen op andere websites

Ja en voor die belachelijke dingen hebben ze saved files beveiligd waardoor je ze niet meer kan uitwisselen :ch:

Ze zouden een optie moeten geven als je een nieuw profiel maakt of je die sh*t wilt hebben.

het is wel jammer dat je dat niet kunt doen nee, maar wat wat je over die achievements zei, DAT is kinderachtig.

DOor die achievements heb je wat meer dingen te doen, zoals zorgen dat je bepaalde stunts doet en daar je punten voor kunt krijgen. Zo kun je je score met vrienden vergelijken, en zo elkaars skill bekijken..

Delen op andere websites

het is wel jammer dat je dat niet kunt doen nee, maar wat wat je over die achievements zei, DAT is kinderachtig.

DOor die achievements heb je wat meer dingen te doen, zoals zorgen dat je bepaalde stunts doet en daar je punten voor kunt krijgen. Zo kun je je score met vrienden vergelijken, en zo elkaars skill bekijken..

Als je echt voor die achievements gaat in een nieuw spel is dit het resultaat:

1 - Als je eindelijk al die achievements hebt van het spel (soms na heel lang vloeken en prutsen) ben je het spel moe gespeeld en beu.

2 - Je krijgt er niks voor terug behalve hoofdpijn.

3 - Je hebt een hoop vrije tijd weggegooid die je beter had kunnen besteden, door bijvoorbeeld PLEZIER te maken met het spel of je oma te gaan bezoeken. De mijne heeft mij sinds december 2005 niet meer gezien _O__O__O_

Ik spreek uit ervaring, als je voor die dingen gaat heb je 60 euro weggesmeten aan het spel en ook je vrije tijd.

Heb mijn xbox 360 niet gekocht voor mij te ergeren maar voor mijn plezier.

Dit heeft niks met te moeilijk ofzo te maken (ben veteran COD speler) want wat is er moeilijk aan bijvoorbeeld de 200 duiven in GTA IV kapot schieten, of de stomme cog tags in Gears of War. Ik geloof niet dat ook maar 1 persoon dit leuk vond van begin tot einde.

Delen op andere websites

....of je oma te gaan bezoeken. De mijne heeft mij sinds december 2005 niet meer gezien _O__O__O_

In jou geval zal ik ook niet aan de archievements gaan zitten maar ook weer eens langs oma gaan :schater:

Persoonlijk (al heb ik een PS3) vind het wel leuk om bijvoorbeeld de duiven te zoeken... En nee het zoeken naar de duiven verpest voor mij het spelletje absoluut niet ^_^

Bewerkt: door LangeDraak
Delen op andere websites

Als je echt voor die achievements gaat in een nieuw spel is dit het resultaat:

1 - Als je eindelijk al die achievements hebt van het spel (soms na heel lang vloeken en prutsen) ben je het spel moe gespeeld en beu.

2 - Je krijgt er niks voor terug behalve hoofdpijn.

3 - Je hebt een hoop vrije tijd weggegooid die je beter had kunnen besteden, door bijvoorbeeld PLEZIER te maken met het spel of je oma te gaan bezoeken. De mijne heeft mij sinds december 2005 niet meer gezien _O__O__O_

Ik spreek uit ervaring, als je voor die dingen gaat heb je 60 euro weggesmeten aan het spel en ook je vrije tijd.

Heb mijn xbox 360 niet gekocht voor mij te ergeren maar voor mijn plezier.

Dit heeft niks met te moeilijk ofzo te maken (ben veteran COD speler) want wat is er moeilijk aan bijvoorbeeld de 200 duiven in GTA IV kapot schieten, of de stomme cog tags in Gears of War. Ik geloof niet dat ook maar 1 persoon dit leuk vond van begin tot einde.

Maar playstation spelers kunnen toch ook de 200 duiven doodschieten en alle stunts voltooien?

Zij willen het voltooien voor de 100% En sommige Xbox spelers ook.

Dus ik snap jouw bedoeling niet...

Delen op andere websites

Persoonlijk (al heb ik een PS3) vind het wel leuk om bijvoorbeeld de duiven te zoeken... En nee het zoeken naar de duiven verpest voor mij het spelletje absoluut niet ^_^

Ook geen 200? Had het wel bekeken na zo'n 30 duiven. Pfff 200 vond ik belachelijk veel.

Delen op andere websites

Maar playstation spelers kunnen toch ook de 200 duiven doodschieten en alle stunts voltooien?

Zij willen het voltooien voor de 100% En sommige Xbox spelers ook.

Dus ik snap jouw bedoeling niet...

Ja is op Playstation hetzelfde. Ik bedoel dat ze er veel te veel in het spel hebben gedaan, en bij sommige spelletjes eisen ze gewoon teveel voor een achievement. Heb je Neighborhood Watch al is proberen te halen in Half Life 2-Episode Two? Is mij gelukt maar heb toen besloten om die dingen in het vervolg te negeren, en ik heb sindsdien meer plezier aan mijn spelletjes.

Het had nog erger gekund bijvoorbeeld in GTA SA, 100 tags, 50 snapshots, 50 horseshoes, 50 van die oesters en wat nog?

Vind ik gewoon belachelijk, heb toen een saved file gedownload. Kan mijn tijd beter besteden.

Bewerkt: door Fruitcake
Delen op andere websites

Ook geen 200? Had het wel bekeken na zo'n 30 duiven. Pfff 200 vond ik belachelijk veel.

weet je wat het leuke is van duiven zoeken?

zo kom je ook meer dingen te zien in de stad dan dat je alleen maar gaat rondrijden ;)

Zo heb ik zelf al een aantal leuke dingen gezien, zoals gebouwen waar je in kunt waar van ik het niet wist, en mensen die ook echt serieus gesprekken voeren .. maar R* heb de duiven gedaan, om je zo de stad ook te leren kennen! ;)

Weet ik bijna zeker.. tog mensen ? :)

Delen op andere websites

weet je wat het leuke is van duiven zoeken?

zo kom je ook meer dingen te zien in de stad dan dat je alleen maar gaat rondrijden ;)

Zo heb ik zelf al een aantal leuke dingen gezien, zoals gebouwen waar je in kunt waar van ik het niet wist, en mensen die ook echt serieus gesprekken voeren .. maar R* heb de duiven gedaan, om je zo de stad ook te leren kennen! ;)

Ja! Ik heb ook veel dingen ontdekt zoals het circus en die hoge toren naast dat circus enz.

Delen op andere websites

Van die bezienswaardigheden klopt in een paar gevallen maar daar hadden ze toch geen 200 van die dingen voor in het spel hoeven stoppen.

Delen op andere websites

Van die bezienswaardigheden klopt in een paar gevallen maar daar hadden ze toch geen 200 van die dingen voor in het spel hoeven stoppen.

door die 200 duiven, kom je overal in de stad ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...