Jump to content

achievments

SNIPER44

Recommended Posts

het is wel jammer dat je dat niet kunt doen nee, maar wat wat je over die achievements zei, DAT is kinderachtig.

DOor die achievements heb je wat meer dingen te doen, zoals zorgen dat je bepaalde stunts doet en daar je punten voor kunt krijgen. Zo kun je je score met vrienden vergelijken, en zo elkaars skill bekijken..

Als je echt voor die achievements gaat in een nieuw spel is dit het resultaat:

1 - Als je eindelijk al die achievements hebt van het spel (soms na heel lang vloeken en prutsen) ben je het spel moe gespeeld en beu.

2 - Je krijgt er niks voor terug behalve hoofdpijn.

3 - Je hebt een hoop vrije tijd weggegooid die je beter had kunnen besteden, door bijvoorbeeld PLEZIER te maken met het spel of je oma te gaan bezoeken. De mijne heeft mij sinds december 2005 niet meer gezien _O__O__O_

Ik spreek uit ervaring, als je voor die dingen gaat heb je 60 euro weggesmeten aan het spel en ook je vrije tijd.

Heb mijn xbox 360 niet gekocht voor mij te ergeren maar voor mijn plezier.

Dit heeft niks met te moeilijk ofzo te maken (ben veteran COD speler) want wat is er moeilijk aan bijvoorbeeld de 200 duiven in GTA IV kapot schieten, of de stomme cog tags in Gears of War. Ik geloof niet dat ook maar 1 persoon dit leuk vond van begin tot einde.

Sorry voor de off post, maar dit is dus onnodig een consolewar uitlokken... Achievements haal je zonder dat je het door hebt in 90% van de games. Daarnaast is het bij GTA traditie (voor de diehard GTA speler) om voor de 100% te gaan. Dit is opgeleukt door de daarvoor gestelde doelen te belonen met een achievement op de 360. De PS3 gamer moet precies hetzelfde doen voor het behalen van de 100% game.

Ik heb tig games en lang niet overal alle achievements. Die komen vanzelf, en daar tegenover staat dat er nergens verplicht wordt om ze te halen. Maar als je samen met andere 360 bezitters gamed, is het wel leuk om aan de hand van de achievement list de game progress te vergelijken. Dit kan ook weer op internet, ook in harde procenten. Sinds ik vader ben, stap ik bijna nooit maar game ik in die tijd. Enige kennissen van mij geldt hetzelfde voor, die spelen ook 360.

Ow ow ow, wat ben ik nu toch kinderachtig... :duh:

Bewerkt: door Jacky-2007
Delen op andere websites

Sorry voor de off post, maar dit is dus onnodig een consolewar uitlokken... Achievements haal je zonder dat je het door hebt in 90% van de games. Daarnaast is het bij GTA traditie (voor de diehard GTA speler) om voor de 100% te gaan. Dit is opgeleukt door de daarvoor gestelde doelen te belonen met een achievement op de 360. De PS3 gamer moet precies hetzelfde doen voor het behalen van de 100% game.

Ik heb tig games en lang niet overal alle achievements. Die komen vanzelf, en daar tegenover staat dat er nergens verplicht wordt om ze te halen. Maar als je samen met andere 360 bezitters gamed, is het wel leuk om aan de hand van de achievement list de game progress te vergelijken. Dit kan ook weer op internet, ook in harde procenten. Sinds ik vader ben, stap ik bijna nooit maar game ik in die tijd. Enige kennissen van mij geldt hetzelfde voor, die spelen ook 360.

Ow ow ow, wat ben ik nu toch kinderachtig... :duh:

Dit heeft ten eerste niks te maken met het verschil tussen een Playstation of Xbox dus ook niks met een "console war" en ik dacht dat ze op Playstation Accomplishments noemde?

Heel veel Achievements haal je niet vanzelf in 90% van de spelletjes en zeker niet de off-line Achievements, en ik spreek uit ervaring.

En zonder de duiven in GTA IV te doen haal je de 100% niet. Dus in mijn ogen verplicht, want je koopt toch geen spel om het vervolgens weg gooien nadat je het halverwege hebt uitgespeeld.

Dat die Achievements voor kinderen in het leven zijn geroepen zeggen ze bij Microsoft zelf. Als iemand op het forum hier dit dan zegt wil dit niet zeggen dat dit negatief bedoeld is. Ik ben ook al de dertig voorbij en ik vind het persoonlijk belachelijk om mij nog met die dingen bezig te houden. Heb er ook geen tijd voor vanwege werk enz...

Dit mag je op een forum niet zeggen? Wel is van vrijheid van menings uiting gehoord?

Nu toch iemand over een console war begint hier, heb ik het volgende advies voor diegene die niet kunnen kiezen tussen een Playstation 3 of een Xbox 360. Ze gaan allebei vrij snel kapot (ook de Playstation, kijk maar rond op internet) dus kijk gewoon naar de tijd dat je hem kwijt bent als hij weg is voor reparatie. Bij de Playstation kan dit oplopen tot 2 maanden voor de 60gb uitvoering en bij de Xbox 360 is dit maximum 15 dagen.

Dat is volgens mij het enigste grote verschil tussen de 2 consoles ;)

Delen op andere websites

Hallo iedereen.

Ik heb een vraagje:

Zoals jullie zeker weten kun je in GTA IV achievments halen door bepaalde dingen te doen.

Maar kun je later iets met die achievments doen? :?

Wat voor nut zijn die in het spel? :?

graag een woordje uitleg hierover.

bedankt :cya:

PS: ik heb de zoekfuntie al gebruikt naar een gelijkaardig topic als deze.

Bedoel je de Xbox 360 achievements? Die krijg je bij alle spelletjes en zijn speciaal voor kinderen gemaakt. Zo hebben ze meer te doen en kunnen ze aan vrienden laten zien wat ze gehaald hebben. Ze hebben voor het spel geen belang.

Dus je bedoeld dat de aankomende Playstation Trophies ook kinderachtig zijn? Je praat jezelf nu tegen als je de 360 probeert af te kraken.

Bewerkt: door Dvt
Delen op andere websites

Dus je bedoeld dat de aankomende Playstation Trophies ook kinderachtig zijn? Je praat jezelf nu tegen als je de 360 probeert af te kraken.

Zijn de Playstation Trophies hetzelfde als Achievements? Moet je zonodig kunnen "bewijzen" dat je iets hebt gehaald in een spel, en zie jij bevoorbeeld je vader zich s'avonds ofzo na zijn werk nog druk maken op een spel console voor zo'n achievement? Ik die van mij toch niet.

En tegen spreken, waarom? Ze hadden die dingen volgens mij beter weggelaten. Dat is mijn mening. En dan had je tenminste nog saved-files kunnen uitwisselen met vrienden. Nu mag je met je eigen saved-files nog niet doen wat je zelf wilt.

Delen op andere websites

heb je ons iets horen zeggen over bewijzen??

Dat zijn bewijzen, hoe moet je dat dan bekijken?

Voor die punten krijg je niks terug.

Als jij daar plezier in hebt om die dingen te halen dan moet je dat doen.

Ik heb alleen mijn mening erover gegeven dat is al.

Ik ga hier verder niet langer over discussieren want over die achievements heeft iedereen zijn mening. Je doet tenslotte met je xbox wat je zelf wilt.

Met je saved-files kun je jammer genoeg niet meer doen wat je wilt :N

Edit: ik zal een voorbeeld geven. Pak het spel bioshock. Daar moet je heel veel wapen upgrades en van die tonics zoeken, zelf maken en ook verdienen door heel veel foto's te maken.

Ik had het spel volledig uitgespeeld met walkthrough erbij en ik had ALLE tonics gevonden en verdiend met foto's maken.

Daarna ben ik het spel overnieuw begonnen en ik was ALLES terug kwijt.

Ik weet dat dit volgens de verhaallijn van het spel niet anders kan maar ik zat met het gevoel dat ik een paar dagen voor "jan l*l" was bezig geweest.

Hetzelfde heb ik met achievements. Tijdverspilling.

Bewerkt: door Fruitcake
Delen op andere websites

PlayStation heeft geen Achievements of Accomplishments of wat dan ook...

behalve dan de trophies, maar volgens mij zijn ze niet save file gebonden...

Saved-files zijn niet gebonden op Playstation? Misschien toch maar is over schakelen dan :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...