Jump to content

flying rats 20,23,119


gta dylan

Recommended Posts

Ik zal even zeggen waar ze liggen. ;)

De nummers zijn van deze kaart van WikiGTA. ;)

Flying Rat 20: Deze duif is te vinden op het dak van het gebouw, tussen 4 koelers.

Flying Rat 23: Hiervoor moet je eerst op het trein platform zijn en daar kan je met een Sniper (best een Combat Sniper) de Flying Rat zoeken op het gebouw.

Flying Rat 119: Deze is te vinden op een paal bij de ingang van de luchthaven.

Hopelijk kan je nu wat verder komen. Veel succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

hey ik had het al een keer gevraagd, maar toen ben ik naar dit topic door verwezen, heb je nog meer plaatsen waar meerdere duiven op een plek zitten zoals op het blijheidsbeeld.

want de site is nog niet helemaal klaar, en ik ben al bijna bij de 100%, dus ik wil zo snel mogelijk de 100% halen.

alvast bedankt groetjes guusje :Y

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik had het al een keer gevraagd, maar toen ben ik naar dit topic door verwezen, heb je nog meer plaatsen waar meerdere duiven op een plek zitten zoals op het blijheidsbeeld.

want de site is nog niet helemaal klaar, en ik ben al bijna bij de 100%, dus ik wil zo snel mogelijk de 100% halen.

alvast bedankt groetjes guusje :Y

Op deze plaatsen zitten 2 duiven, wat je niet op WikiGTA kon zien. Daarnaast zitten op het Statue of Happiness 6 Flying Rats, maar dat wist je ongetwijfeld al. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik had het al een keer gevraagd, maar toen ben ik naar dit topic door verwezen, heb je nog meer plaatsen waar meerdere duiven op een plek zitten zoals op het blijheidsbeeld.

want de site is nog niet helemaal klaar, en ik ben al bijna bij de 100%, dus ik wil zo snel mogelijk de 100% halen.

alvast bedankt groetjes guusje :Y

Op deze plaatsen zitten 2 duiven, wat je niet op WikiGTA kon zien. Daarnaast zitten op het Statue of Happiness 6 Flying Rats, maar dat wist je ongetwijfeld al. ;)

en op andere plaatsen zitten er geen meerdere die je niet kan zien op wiki gta.

want ik had een keer met sa dat ik nog 1 snapshot moest doen, maar ik kon hem nergens vinden. want ik had het niet gedaan via de volgorde die wiki gta aangaf, maar een eigen volgorde, en toen moest ik er nog een, maar die kon ik nergens vinden. en als ik dan nog een duif moet en hem nergens kan vinden, dan kan ik heel liberty city rondrijden voor een k*t duif.

maar alvast bedankt groetjes Guusje

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...