TheRenz Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Elke keer als ik GTA SA speel voor ongeveer 15minuten dan sluit het spel af en krijg ik een foutenrapport. Iemand een oplossing? Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Elke keer als ik GTA SA speel voor ongeveer 15minuten dan sluit het spel af en krijg ik een foutenrapport.Iemand een oplossing? Kan je wat duidelijker zijn over het probleem? Heb je dit altijd al gehad? Heb je hier last van met meerdere games? Of specifiek Gta Sa? Mogelijk probleem: Voldoen de systeemeisen wel met je pc? Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Zijn verder al je drivers up to date? Met name de video kaart? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.