Lonneke Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Waar is honest jackson? Als ik hem bel zegt hij dat hij in de saloon of in de city hall is maar daar is hij elke keer niet . Ik heb al op veel walkthrouhgs gezocht maar daar staat het niet op >>> Door Froodooo: Afgesplitst van een ander topic. Het gaat dus over de Sims 2 op de Nintendo DS.<<< Bewerkt: 24 juni 2008 door Froodooo Reageren
moechy Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Waar is honest jackson? Als ik hem bel zegt hij dat hij in de saloon of in de city hall is maar daar is hij elke keer niet . Ik heb al op veel walkthrouhgs gezocht maar daar staat het niet op>>> Door Froodooo: Afgesplitst van een ander topic. Het gaat dus over de Sims 2 op de Nintendo DS.<<< Ik kan me zo vaag iets herinneren. Is hij niet in het achterkamertje van de saloon? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.