Puma Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ iPhoneAuteur: PumaVervangt: CellphoneDOWNLOAD------------------------------------------------------------------------------------------------------------------BananaphoneAuteur: PumaVervangt: CellphoneDOWNLOAD------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Enjoy . Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ iPhoneAuteur: PumaVervangt: Cellphone*plaatje*DOWNLOAD------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Enjoy . Volgens mij is die iPhone gestolen van Switch Design. De iPhone lijkt er anders wel verdacht veel op. >>> Door PatrickW: Niet dus<<< Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Volgens mij is die iPhone gestolen van Switch Design. De iPhone lijkt er anders wel verdacht veel op. Doh, een iPhone zou geen iPhone zijn als hij er niet op zou lijken Als je geen goede bewijzen hebt, mag je niet zomaar iemand beschuldigen voor rippen. Leuke mods Puma, vooral de Bananaphone vind ik een hilarische Bewerkt: 24 juni 2008 door Galiorix Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Volgens mij is die iPhone gestolen van Switch Design. De iPhone lijkt er anders wel verdacht veel op. Doh, een iPhone zou geen iPhone zijn als hij er niet op zou lijken Als je geen goede bewijzen hebt, mag je niet zomaar iemand beschuldigen voor rippen. Ik vond hem er gewoon verdacht veel op lijken. Reageren
Puma Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik heb nog nooit iets geripped en zal dat ook nooit doen. Rippen is gewoon zielig. Geloof je het nog niet, check dan deze screens. De iPhone van Switch Designs (ofzo) is een stuk boller (ik kwam er pas later achter dat iemand al een iPhone had gemaakt). Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik heb nog nooit iets geripped en zal dat ook nooit doen. Rippen is gewoon zielig. Geloof je het nog niet, check dan deze screens. De iPhone van Switch Designs (ofzo) is een stuk boller (ik kwam er pas later achter dat iemand al een iPhone had gemaakt). Ik zie het. Jouw iPhone is een stuk dunner, realistiser en mooier dan die van Switch Design. Sorry van de valse beschuldiging! Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik heb nog nooit iets geripped en zal dat ook nooit doen. Rippen is gewoon zielig. Geloof je het nog niet, check dan deze screens. De iPhone van Switch Designs (ofzo) is een stuk boller (ik kwam er pas later achter dat iemand al een iPhone had gemaakt). Ik zie het. Jouw iPhone is een stuk dunner, realistiser en mooier dan die van Switch Design. Sorry van de valse beschuldiging! Kzou volgende keer oppassen voordat je zoiets zegt Reageren
js007 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 ik ga voor de i phone erg goed gedaan vind ik Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Zeer leuk, beide. Maar die banana is gewoon lachen. Vooral als je dat liedje kent . KUTGW!!! Later, Reageren
Timske Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Puma, ik vind je Iphone kei vet Alleen die Bananaphone had je toch al eerder gemaakt? Of show je nog een keer die Bananaphone? @Hieronder. Ow oke Bewerkt: 29 juni 2008 door Timske Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Puma, ik vind je Iphone kei vet Alleen die Bananaphone had je toch al eerder gemaakt? Of show je nog een keer die Bananaphone? De bananaphone had ie al eerder gemaakt, maar nog niet gereleased voor het publiek Reageren
rjravi1 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ iPhoneAuteur: PumaVervangt: CellphoneDOWNLOAD------------------------------------------------------------------------------------------------------------------BananaphoneAuteur: PumaVervangt: CellphoneDOWNLOAD------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Enjoy . die iphone zier er mooi uit Reageren
Puma Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Bedankt voor het compliment, wil je me alleen één plezier doen? Laat de volgende keer de afbeeldingen even uit de quote .. Heeft er nog iemand ideeën voor telefoons? Het liefst iets 'raars', 'unieks', wat nog niemand gemaakt heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.