Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

iPhone

Auteur: Puma

Vervangt: Cellphone

iphoneteaser1.jpg

DOWNLOAD

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bananaphone

bananaphoneteaser1.jpg

DOWNLOAD

Enjoy :sigaar: .

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Flashingdemon666

4

• Puma

3

• max_gtafreak

3

• Timske

3

Geplaatst:

iPhone

*plaatje*

DOWNLOAD

Volgens mij is die iPhone gestolen van Switch Design. De iPhone lijkt er anders wel verdacht veel op.

>>> Door PatrickW: Niet dus<<<

Geplaatst: (bewerkt)
Volgens mij is die iPhone gestolen van Switch Design. De iPhone lijkt er anders wel verdacht veel op.

Doh, een iPhone zou geen iPhone zijn als hij er niet op zou lijken :7 Als je geen goede bewijzen hebt, mag je niet zomaar iemand beschuldigen voor rippen. ^_^

Leuke mods Puma, vooral de Bananaphone vind ik een hilarische _O_

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Doh, een iPhone zou geen iPhone zijn als hij er niet op zou lijken :7 Als je geen goede bewijzen hebt, mag je niet zomaar iemand beschuldigen voor rippen. ^_^

Ik vond hem er gewoon verdacht veel op lijken.

Geplaatst:

Ik heb nog nooit iets geripped en zal dat ook nooit doen. Rippen is gewoon zielig. Geloof je het nog niet, check dan deze screens. De iPhone van Switch Designs (ofzo) is een stuk boller (ik kwam er pas later achter dat iemand al een iPhone had gemaakt).

Geplaatst:
Ik heb nog nooit iets geripped en zal dat ook nooit doen. Rippen is gewoon zielig. Geloof je het nog niet, check dan deze screens. De iPhone van Switch Designs (ofzo) is een stuk boller (ik kwam er pas later achter dat iemand al een iPhone had gemaakt).

Ik zie het. Jouw iPhone is een stuk dunner, realistiser en mooier dan die van Switch Design. Sorry van de valse beschuldiging!

Geplaatst:

Ik zie het. Jouw iPhone is een stuk dunner, realistiser en mooier dan die van Switch Design. Sorry van de valse beschuldiging!

Kzou volgende keer oppassen voordat je zoiets zegt ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Puma, ik vind je Iphone kei vet :puh:

Alleen die Bananaphone had je toch al eerder gemaakt?

Of show je nog een keer die Bananaphone?

@Hieronder. Ow oke :puh:

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:
Puma, ik vind je Iphone kei vet :puh:

Alleen die Bananaphone had je toch al eerder gemaakt?

Of show je nog een keer die Bananaphone?

De bananaphone had ie al eerder gemaakt, maar nog niet gereleased voor het publiek ^_^

Geplaatst:

iPhone

iphoneteaser1.jpg

DOWNLOAD

Bananaphone

bananaphoneteaser1.jpg

DOWNLOAD

die iphone zier er mooi uit :tu:

Geplaatst:

Bedankt voor het compliment, wil je me alleen één plezier doen? Laat de volgende keer de afbeeldingen even uit de quote :7 ..

Heeft er nog iemand ideeën voor telefoons? Het liefst iets 'raars', 'unieks', wat nog niemand gemaakt heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...