Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Bedankt voor het compliment, wil je me alleen één plezier doen? Laat de volgende keer de afbeeldingen even uit de quote :7 ..

Heeft er nog iemand ideeën voor telefoons? Het liefst iets 'raars', 'unieks', wat nog niemand gemaakt heeft.

Scheerapparaat :) (Ik had een keer gelezen op teletekst dat een man aangehouden was omdat die zich zat te scheren in de auto, terwijl de politie dacht datie belde :') )

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Flashingdemon666

4

• Puma

3

• max_gtafreak

3

• Timske

3

Geplaatst:

Het ziet er weer tof uit, Puma! :tu:

(...) Heeft er nog iemand ideeën voor telefoons? Het liefst iets 'raars', 'unieks', wat nog niemand gemaakt heeft.

Wat dacht van het allereerste ontwerp voor een Apple Phone? :puh:

FirstApplePhone.gif

Geplaatst: (bewerkt)
Heeft er nog iemand ideeën voor telefoons? Het liefst iets 'raars', 'unieks', wat nog niemand gemaakt heeft.

Een pistool dat als hij aan het bellen is tegen zijn kop houd. Lijkt het net of hij ieder moment zelfmoord wilt plegen. Ik weet alleen niet of het dan nog wel in zijn hand past......

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:
Bedankt voor het compliment, wil je me alleen één plezier doen? Laat de volgende keer de afbeeldingen even uit de quote :7 ..

die Iphone is echt geweldig

is een pen of een computermuis een idee?

Pennenhouder, katje, lepel bloemen, headset getextuurd door moi ^_^

Bewerkt: door Bierbuikje
  • 2 weken later...

een muziek speler in zn hand! lijk t net offie muziek aant luisteren is :puh:

Bewerkt: door MFCL
Geplaatst:
een telefoon metde vorm van een bierflesje???

de bierofoon

ja die is wel goed! :tu: maar dan wel Corona Light of Budweiser. :puh:

Geplaatst:
een telefoon metde vorm van een bierflesje???

de bierofoon

ja die is wel goed! :tu: maar dan wel Corona Light of Budweiser. :puh:

nee joh lekker Nederlandse Heineken

Geplaatst:

Zal ik maar een topic maken waar je ideen kunt neerzetten voor puma? dan heeft hij geen volle Inbox deheletijd :schater::schater: en natuurlijk denkt puma :duh: Volle inbox, alweer :duh::schater::schater:

MAar zal ik dat doen zeg het maar hoor

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...