Jump to content

Tips om area 69 te overvallen


Rivel

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rivel

    7

  • MegaPilot

    3

  • Donwell

    2

  • _KoE_Mzungu

    2

Hey!

Ik zou graag die vliegtuigraketschieters van area 69 uitschakelen zonder cheats. Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Tips?

Alvast bedankt!

Rivel

Gewoon te voet er wat Satchel Charge´s op gooien en dan laaten ontploffen. Aangezien je tog op de grond staat valt dat ding je tog niet aan. (altans, niet bij mij)

Link to comment
Delen op andere websites

In principe niet moeilijk. Ga gewoon op een heuvel staan met een rocket launcher, eventueel een heat seeking RPG. Vervolgens richt je op de SAM-site, vervolgens schiet je. Omdat je op een heuvel staat zal de raket over het hek heen gaan en vernietigt de SAM-site.

Je kunt uiteraard ook de gevaarlijke manier gebruiken: binnendringen en dan met granaten de boel opblazen. Punt is dat je dan wel een 5 sterren wanted level krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op de grond staat zullen de SAM-sites in géén geval op je schieten. Enkel als je hoger in de lucht bent zullen ze aanvallen, bijvoorbeeld als je met een vliegtuig of helikopter erover vliegt. Dit gebeurt enkel op bepaalde hoogte: zit je onder die hoogte, krijg je alsnog een wanted level.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, als ik er sta bij die andere dan ontploffen ze. En hoe kan ik voorkomen dat ik 5 sterren krijgen voor die sam-sites bij de hydras? En op die wiki pagina zie ik toch geen info staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, als ik er sta bij die andere dan ontploffen ze. En hoe kan ik voorkomen dat ik 5 sterren krijgen voor die sam-sites bij de hydras? En op die wiki pagina zie ik toch geen info staan.

Dat kun je niet voorkomen:)

Oftewel kun je proberen je op een heuvel te zetten en dan te schieten met een rocket launcher:)

Zelf dring ik gewoon binnen en vernietig enkel deze sam intsallatie:

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...amp;set=132,234

Als er geen hydra's over je kop scheren kun je dan met een hydra wegvliegen:) ( anders worden er raketten op je afgevuurd!)

Ik spreek uit ervaring:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is logisch, dat gebeurd bij elk vernietigd object. Van zo gauw het uit de draw distance is verdwenen, verschijnt dit object weer in volledig nieuwe staat.

JE zal dus alles in één keer moeten doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is logisch, dat gebeurd bij elk vernietigd object. Van zo gauw het uit de draw distance is verdwenen, verschijnt dit object weer in volledig nieuwe staat.

JE zal dus alles in één keer moeten doen!

Maar, verdwijnen ze dan voor altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is logisch, dat gebeurd bij elk vernietigd object. Van zo gauw het uit de draw distance is verdwenen, verschijnt dit object weer in volledig nieuwe staat.

JE zal dus alles in één keer moeten doen!

Maar, verdwijnen ze dan voor altijd.

Nee, ze zulllen altijd weer terugspawnen, hoe vaak je ze ook opblaast.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar, verdwijnen ze dan voor altijd.
Als je weg bent komt er een reparatieteam van het leger, als het nog te repareren valt doen ze dat anders wordt er een nieuwe geïnstalleerd. Maar je zal ze niet zien, want ze komen als je weg bent. :engel:
Link to comment
Delen op andere websites

Maar, verdwijnen ze dan voor altijd.
Als je weg bent komt er een reparatieteam van het leger, als het nog te repareren valt doen ze dat anders wordt er een nieuwe geïnstalleerd. Maar je zal ze niet zien, want ze komen als je weg bent. :engel:

:D:schater::D:schater:

Als je dan even weg vliegt en na 10 seconden weer terug, hebben ze hem zeker al gerepareerd. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...