Rivel Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Hey! Ik zou graag die vliegtuigraketschieters van area 69 uitschakelen zonder cheats. Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Tips? Alvast bedankt! Rivel Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Hey!Ik zou graag die vliegtuigraketschieters van area 69 uitschakelen zonder cheats. Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Tips? Alvast bedankt! Rivel Gewoon te voet er wat Satchel Charge´s op gooien en dan laaten ontploffen. Aangezien je tog op de grond staat valt dat ding je tog niet aan. (altans, niet bij mij) Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 In principe niet moeilijk. Ga gewoon op een heuvel staan met een rocket launcher, eventueel een heat seeking RPG. Vervolgens richt je op de SAM-site, vervolgens schiet je. Omdat je op een heuvel staat zal de raket over het hek heen gaan en vernietigt de SAM-site. Je kunt uiteraard ook de gevaarlijke manier gebruiken: binnendringen en dan met granaten de boel opblazen. Punt is dat je dan wel een 5 sterren wanted level krijgt. Reageren
Swiggers Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Gewoon met een Rocketlauncher ? Of met granaten. Hier vind je ook nog vele tips over de missie Area 69;) DSgregor Reageren
Rivel Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ja, maar bij mij schieten die andere op mij. En als ik dan die dingen neerwil schieten in de area zelf(dus waar de hydra staat) dan schieten die andere op me. Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Als je op de grond staat zullen de SAM-sites in géén geval op je schieten. Enkel als je hoger in de lucht bent zullen ze aanvallen, bijvoorbeeld als je met een vliegtuig of helikopter erover vliegt. Dit gebeurt enkel op bepaalde hoogte: zit je onder die hoogte, krijg je alsnog een wanted level. Reageren
Rivel Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Nou, als ik er sta bij die andere dan ontploffen ze. En hoe kan ik voorkomen dat ik 5 sterren krijgen voor die sam-sites bij de hydras? En op die wiki pagina zie ik toch geen info staan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Nou, als ik er sta bij die andere dan ontploffen ze. En hoe kan ik voorkomen dat ik 5 sterren krijgen voor die sam-sites bij de hydras? En op die wiki pagina zie ik toch geen info staan. Dat kun je niet voorkomen:) Oftewel kun je proberen je op een heuvel te zetten en dan te schieten met een rocket launcher:) Zelf dring ik gewoon binnen en vernietig enkel deze sam intsallatie: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...amp;set=132,234 Als er geen hydra's over je kop scheren kun je dan met een hydra wegvliegen:) ( anders worden er raketten op je afgevuurd!) Ik spreek uit ervaring:) Reageren
Rivel Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Maar, ik heb er net eentje vernietigd. Daarna savede ik. Joepie! En nu ga ik terug kijken en is die gewoon terug. Jammer! Reageren
tjoef Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ja dat is logisch, dat gebeurd bij elk vernietigd object. Van zo gauw het uit de draw distance is verdwenen, verschijnt dit object weer in volledig nieuwe staat. JE zal dus alles in één keer moeten doen! Reageren
Rivel Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ja dat is logisch, dat gebeurd bij elk vernietigd object. Van zo gauw het uit de draw distance is verdwenen, verschijnt dit object weer in volledig nieuwe staat.JE zal dus alles in één keer moeten doen! Maar, verdwijnen ze dan voor altijd. Reageren
pasgal Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ja dat is logisch, dat gebeurd bij elk vernietigd object. Van zo gauw het uit de draw distance is verdwenen, verschijnt dit object weer in volledig nieuwe staat.JE zal dus alles in één keer moeten doen! Maar, verdwijnen ze dan voor altijd. Nee, ze zulllen altijd weer terugspawnen, hoe vaak je ze ook opblaast. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Maar, verdwijnen ze dan voor altijd.Als je weg bent komt er een reparatieteam van het leger, als het nog te repareren valt doen ze dat anders wordt er een nieuwe geïnstalleerd. Maar je zal ze niet zien, want ze komen als je weg bent. Reageren
klikoe Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Maar, verdwijnen ze dan voor altijd.Als je weg bent komt er een reparatieteam van het leger, als het nog te repareren valt doen ze dat anders wordt er een nieuwe geïnstalleerd. Maar je zal ze niet zien, want ze komen als je weg bent. Als je dan even weg vliegt en na 10 seconden weer terug, hebben ze hem zeker al gerepareerd. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Als je ver genoeg weg vliegt wel ja. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.