Jump to content

Tips om area 69 te overvallen


Rivel

Recommended Posts

je kan ook met een hydra over het gebied vliegen en dan die sam-instalaties kapotschieten , je kan dan ook proberen te landen en een tank te pakken maar de politie schiet teveel maar het kan lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rivel

    7

  • MegaPilot

    3

  • Donwell

    2

  • _KoE_Mzungu

    2

je kan ook met een hydra over het gebied vliegen en dan die sam-instalaties kapotschieten , je kan dan ook proberen te landen en een tank te pakken maar de politie schiet teveel maar het kan lukken.

Een tank kan meer dan een miljard kogels hebben en hij rjidt nog en rookt niet:)

Hij is onverwoestbaar,

je kunt hem enkel kapot krijgen door hem in brand te zetten,

met Satchel Charges kun je hem niet opblazen,

met een Flame Thrower of Molotov Cocktails kan je hem in brand zetten.

Wel veel vuur spuiten of cocktails gooien, je moet veel vuur hebben om hem te doen branden:)

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook met een hydra over het gebied vliegen en dan die sam-instalaties kapotschieten , je kan dan ook proberen te landen en een tank te pakken maar de politie schiet teveel maar het kan lukken.

Een tank kan meer dan een miljard kogels hebben en hij rjidt nog en rookt niet:)

Hij is onverwoestbaar,

je kunt hem enkel kapot krijgen door hem in brand te zetten,

met Satchel Charges kun je hem niet opblazen,

met een Flame Thrower of Molotov Cocktails kan je hem in brand zetten.

Wel veel vuur spuiten of cocktails gooien, je moet veel vuur hebben om hem te doen branden:)

Ik bedoel als je naar de tank loopt om hem te pakken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit een tank kapot gekregen door tegen heel veel autos aan te botsen. Heel veel.

Maar goed.

Mischien werkt het ook om met een jetpack te gaan vliegen, en dan wachten tot ze een raket afvuren, en dan meteen naast de isntlalatie te gaan staan. De hittezoekende zal jouw volgen, keren, en je raken, en de isntallatie kapot maken. Je moet wel veel health en armor hebben om dit te overleven. Hiermee blazen ze eigenlijk zichzelf op.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar wat heeft dat voor zin eigelijk ? Als ik die dingen ff stuk maak een hydra pak en ff area69 probeer te bombarderen dan ga ik perongeluk beetje te ver weg dan komen die raketten weer terug... Het is wel handig als je een hydra daar wilt stelen of die andere helikopter waar je niet veel aan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mij ook een keertje gelukt een Rhino uit de legerbasis te halen. Hiervoor moest ik wel de Kogelvrije Witte Walton uit de missie Madd Dogg nemen, rij erheen, stap uit, stap in de tank en klaar is kees. ;)

@ZUMZUM: Als je tegen auto's rijd omploffen ze en onstaat er brand om het wrak, als jij er dan overheen rijd heeft het hetzelfde effect als een flametrower. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit gelukt om erover heen te rijden maar jah , het is net zo makelijk om met een tractor area 69 te beroven van een rhino door gwn buiten de lijn te staan en dan de plekje zoeken waar die hekje stuk kan . Je gooit er een granaat op het gaat stuk je gaat niet binnen je krijgt 5 sterren denk ik dan als je eenmal binnen bent komt niemand achter je aan want ze knallen alleen maar tegen het onverwoestbare hek dus je kan gwn de rhino stelen en lol hebben :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit gelukt om erover heen te rijden maar jah , het is net zo makelijk om met een tractor area 69 te beroven van een rhino door gwn buiten de lijn te staan en dan de plekje zoeken waar die hekje stuk kan . Je gooit er een granaat op het gaat stuk je gaat niet binnen je krijgt 5 sterren denk ik dan als je eenmal binnen bent komt niemand achter je aan want ze knallen alleen maar tegen het onverwoestbare hek dus je kan gwn de rhino stelen en lol hebben :cya:

Ik bedoel als je over het vuur rijd, niet over het wrak. Want dat word nogal moeilijk. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is erg makkelijk. Moet ik een film maken of niet?

Voor mij iig niet.. Als het iemand niet lukt om daar een tank uit te jatten vind ik hem gewoon wel heel erg slecht. Aangezien het alles behalve moeilijk is. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een ander idee. Je doet de cheat nooit meer politie achter je aan...

je loopt om area 69 heen, klimt over de hekken en schiet met een rocket launcher de achterste dingen kapot....

dan ga je het gedeelte binnen over het hek, en je schiet die dingen met dezelfde launcher kapot!

dan kun je alle vliegtuigen enz. jatten...

pas op! de dingen ontploffen en vatten vlam als je ze kapot schiet!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een ander idee. Je doet de cheat nooit meer politie achter je aan...

je loopt om area 69 heen, klimt over de hekken en schiet met een rocket launcher de achterste dingen kapot....

dan ga je het gedeelte binnen over het hek, en je schiet die dingen met dezelfde launcher kapot!

dan kun je alle vliegtuigen enz. jatten...

pas op! de dingen ontploffen en vatten vlam als je ze kapot schiet!

Maarja...

Er staan hydra's na een bepalde missie, en na die bepaalde missie staat er 1 op Verdant Meadows, je zou gek moeten zijn om daar een hydra te pikken met cheats als je er gewoon 1 kunt pikken zonder cheats aan je savehuis.

Een hydra pikken van Area 69 kan gemakkelijk zonder cheats:)

Je laat je uit de lucht vallen(uit vliegutig springen met Parachute, na flying school heb je er altyd 1 aan als je uit een vlieguitg/helikopter springt), dan vernietig je deze Sam installatie: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...amp;set=131,236

Je zet je motoren goed, en met volle snelheid opstijgen, zorg wel dat er dan geen hydra's over je aan het vliegen zijn, m.a.w. stijg op het goede moment op:)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...