Black Vegetable Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik heb alle territoriums van Los Santos veroverd, op een klein stukje van de Vagos na. Krijg ik dan nog iets? Verdwijnen de gangs ballas en de vagos? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Ik heb alle territoriums van Los Santos veroverd, op een klein stukje van de Vagos na. Krijg ik dan nog iets? Verdwijnen de gangs ballas en de vagos? Is de storyline helemaal voltooid? Zoja, dan moet je dat kleine stukje ook veroveren, en je ziet de gangs nooit meer! Heb je de storyline nog niet, dan zullen er in missies delen van je territorium weer toegeëigend worden aan gangs, je kan hier niets aan doen ofzo! Bewerkt: 24 juni 2008 door MegaPilot Reageren
Bossinkje Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Krijg ik dan nog iets? Nee, voor zover ik weet zit er geen beloning aan vast. Verdwijnen de gangs ballas en de vagos? Ja, de Ballas en de Vagos verdwijnen nadat je alle gebieden hebt overgenomen. Dan ben je dus overal veilig. Edit: MegaPilot was me net voor. Bewerkt: 24 juni 2008 door Bossinkje Reageren
boas Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Ik heb alle territoriums van Los Santos veroverd, op een klein stukje van de Vagos na. Krijg ik dan nog iets? Verdwijnen de gangs ballas en de vagos? Is de storyline helemaal voltooid? Zoja, dan moet je dat kleine stukje ook veroveren, en je ziet de gangs nooit meer! Heb je de storyline nog niet, dan zullen er in missies delen van je territorium weer toegeëigend worden aan gangs, je kan hier niets aan doen ofzo! Welk stukje? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Ik heb alle territoriums van Los Santos veroverd, op een klein stukje van de Vagos na. Krijg ik dan nog iets? Verdwijnen de gangs ballas en de vagos?Tijdens het veroveren van territoria stijgt je respect heel snel, dat krijg je sowieso. Als je hiermee extra geld wilt verdienen moet je al het geld oprapen wat de Ballas en Vagos laten vallen op straat. Als je hiermee extra munitie wilt krijgen moet je dat ook zelf oprapen wat de Ballas en Vagos laten vallen op straat. Als je alle territoria hebt zal je asset voor de Johnson House sneller vol raken ($10.000) dan wanneer je maar weinig gebieden hebt. Of ze verdwijnen heeft te maken met het moment waarop jij bent met de storyline. Na de missie The Green Sabre verlies je alle gebieden en zullen de Ballas en Vagos alle gebieden in handen hebben, zelfs de Varrio Los Aztecas zijn dan verdreven uit LS. Na de missie Home Coming kan je weer gebieden overnemen, als je dan alles in handen hebt verdwijnen ze bijna geheel uit het spel, ze zullen jou gebieden dan niet meer aanvallen. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Ik heb alle territoriums van Los Santos veroverd, op een klein stukje van de Vagos na. Krijg ik dan nog iets? Verdwijnen de gangs ballas en de vagos? Is de storyline helemaal voltooid? Zoja, dan moet je dat kleine stukje ook veroveren, en je ziet de gangs nooit meer! Heb je de storyline nog niet, dan zullen er in missies delen van je territorium weer toegeëigend worden aan gangs, je kan hier niets aan doen ofzo! Welk stukje? Jij zei : Ik heb alle territoriums van Los Santos veroverd, op een klein stukje van de Vagos na Dus dat kleine stukje van de Vagos moet je nog veroveren. Reageren
js007 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Er zitten daar een paar hele kleine stukjes in maar het is zeke rmogelijk ( uitlokken) Reageren
morfanaion Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Er zitten daar een paar hele kleine stukjes in maar het is zeke rmogelijk ( uitlokken) de gangmembers die je moet killen hoeven trouwens niet binnen die hood te staan, zolang je er zelf maar staat als je ze dood en tussentijds de hood niet verlaat (zorg bijv voor een sniper rifle). Reageren
js007 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Er zitten daar een paar hele kleine stukjes in maar het is zeke rmogelijk ( uitlokken) de gangmembers die je moet killen hoeven trouwens niet binnen die hood te staan, zolang je er zelf maar staat als je ze dood en tussentijds de hood niet verlaat (zorg bijv voor een sniper rifle). Uitlokken vind ik persoonlijk veel leuker, je schiet alle peds in de buurt neer en knalt een paar auto's kapot en de balla's of vago's komen automatisch Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Bedankt voor jullie reacties. 1) De story is inderdaad voltooid. 2) Dat laatste stukje was een klein vierkantje ergens in East LS. 3) Het is nu ook van mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.