Jump to content

Gym Glitch

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Telkens als ik naar de gym ga, verschijnt de boodschap dat ik al genoeg getraind heb voor één dag. :N

Als ik de volgende dag terugkom verschijnt de boodschap opnieuw. Ik weet al dat dit een glitch is, maar kan ik er iets aan doen? En als ik er niets aan kan doen hoe kan ik dan nog muscle krijgen?

Geplaatst:
Hey,

Telkens als ik naar de gym ga, verschijnt de boodschap dat ik al genoeg getraind heb voor één dag. :N

Als ik de volgende dag terugkom verschijnt de boodschap opnieuw. Ik weet al dat dit een glitch is, maar kan ik er iets aan doen? En als ik er niets aan kan doen hoe kan ik dan nog muscle krijgen?

Heb je wel genoeg fat?:)

En normaal gesproken is de glitch: dat SA zegt dat je al genoeg hebt getraind, ook al is dit niet waar, maar als je de volgende dag terugkomt, of een paar keer achter elkaar saved, dan kun je weer trainen:)

Geplaatst:
Hey,

Heb je wel genoeg fat?:)

En normaal gesproken is de glitch: dat SA zegt dat je al genoeg hebt getraind, ook al is dit niet waar, maar als je de volgende dag terugkomt, of een paar keer achter elkaar saved, dan kun je weer trainen:)

maar hij zegt toch dat hij elke dag (in SA) het weer opnieuw probeert.

Geplaatst:

Dit is al langer bekend, deze bug komt vaker voor. Ik denk dat het te maken heeft met cheaten, maar ik kon niets vinden met de zoekfunctie, want 'gym' en 'bug' bevatten allebei slechts 3 karakter :ch::duh:

Gewoon een paar keer saven!!

Geplaatst:

Deze bug is al heel lang bekend. Probeer eens 10x achter elkaar te saven. Als dat niet werkt raad ik je aan om het spel opnieuw te installeren ;)

Geplaatst:

Wat ook schijnt te helpen, is om CJ een geheel nieuw uiterlijk te geven. Denk hierbij aan nieuwe kleding, nieuw kapsel, tattoos, enz. Zorg ervoor dat je helemaal niets hetzelfde laat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...