Jump to content

hidden interieur


nljesse

Recommended Posts

ik heb ff een vraagje zijn er ook hidden interieurs bij gta 4 ik vond dat altijd wel lache

:cya:

Yep... Ze zijn er wel, alleen kan je er niet bij met deze nieuwe engine die ze gebruiken. Behalve bij het ziekenhuis. Daar kan je met een bepaalde glitch een extra kamer zien die je normaal alleen in cutscenes ziet. Dit kan je zien omdat dat intrieur vastzit aan het intrieur van het ziekenhuis. Alleen is met die glitch het intrieur zelf wel ontladen, waardoor je niks in de kamer ziet staan. Maar je kan wel een schilderij zien hangen. Ik had er plaatjes van gemaakt. Ik zal ze zo eens opzoeken en in een edit gooien...

EDIT: Op een of andere manier zijn de plaatjes uit m'n oude post weg... Maar uiteraard heb ik backup:

gtaivziekenhuisglitcheswk6.png

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ff een vraagje zijn er ook hidden interieurs bij gta 4 ik vond dat altijd wel lache

:cya:

Yep... Ze zijn er wel, alleen kan je er niet bij met deze nieuwe engine die ze gebruiken. Behalve bij het ziekenhuis. Daar kan je met een bepaalde glitch een extra kamer zien die je normaal alleen in cutscenes ziet. Dit kan je zien omdat dat intrieur vastzit aan het intrieur van het ziekenhuis. Alleen is met die glitch het intrieur zelf wel ontladen, waardoor je niks in de kamer ziet staan. Maar je kan wel een schilderij zien hangen. Ik had er plaatjes van gemaakt. Ik zal ze zo eens opzoeken en in een edit gooien...

EDIT: Op een of andere manier zijn de plaatjes uit m'n oude post weg... Maar uiteraard heb ik backup:

gtaivziekenhuisglitcheswk6.png

In welk ziekenhuis is dat?

kan je ff beschrijven hoe je daar komt ?

Link to comment
Delen op andere websites

dat zie je hier. ;)

bedankt, maar als je daar komt dan kan je niet meer naar buiten toe?

Als je ver genoeg van de glitch wegloopt, wordt Liberty City vanzelf weer om je heen gespawnt.

Als je in de grey hell valt, wordt je ook weer op de map geplaatst. Het is maar net hoe je het ziet! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

dat zie je hier. ;)

bedankt, maar als je daar komt dan kan je niet meer naar buiten toe?

Als je ver genoeg van de glitch wegloopt, wordt Liberty City vanzelf weer om je heen gespawnt.

Als je in de grey hell valt, wordt je ook weer op de map geplaatst. Het is maar net hoe je het ziet! :Y

Dat van die grijze hell heb ik al meegemaakt, ik was aan het rijden met een auto in het metrostel en opeens komen daar tergelijk 2treinen op mij af en ik werd geplat en de gray hell geduwt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...