Jump to content

Politie iets TE overdreven


gta dylan

Politie iets TE overdreven  

102 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vind jij?

    • Ja
      14
    • Misschien wel een beetje ja
      39
    • Nee
      44


Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta dylan

    6

  • ikt

    2

  • StrongBongSmoke

    2

  • XXL-GTA

    2

Je hebt inderdaad gelijk dat je snel 1 ster krijgt die vaak na heel even al in 2 veranderen. Dit is wel realistisch maar ook in sommige gevallen erg vervelend. Ik had een keer 1 wanted-ster en omdat ik toen vluchtte verandere die in 2 wanted-sterren. Toen schoot ik een politie neer die me achtervolgde en had ik 3 wanted-sterren en zat ik daar ongeveer een kwartier aan vast. Ik heb een tip ervoor, de wouten zijn je vrienden (neem dit niet té letterlijk). Als iemand jou slaat dan zullen ze daar ook een stokje voor steken en je moet buiten de missies gewoon niet gaan moorden want daar krijg je het snelste een wanted-level mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt inderdaad gelijk dat je snel 1 ster krijgt die vaak na heel even al in 2 veranderen. Dit is wel realistisch maar ook in sommige gevallen erg vervelend. Ik had een keer 1 wanted-ster en omdat ik toen vluchtte verandere die in 2 wanted-sterren. Toen schoot ik een politie neer die me achtervolgde en had ik 3 wanted-sterren en zat ik daar ongeveer een kwartier aan vast. Ik heb een tip ervoor, de wouten zijn je vrienden (neem dit niet té letterlijk). Als iemand jou slaat dan zullen ze daar ook een stokje voor steken en je moet buiten de missies gewoon niet gaan moorden want daar krijg je het snelste een wanted-level mee.

Ik kom vrij makkelijk van 3 sterren af, tips:

Kijk veel op je radar waar ze rijden, en waar ze veel vanaf kunnen komen(Politiebureau etc.).

Rij dan naar wegen waar veel straatjes en zijstraatjes zijn, als je ene goede renenvlucht route ziet, stap dan uit en ren door.

Ben je dicht bij water? Ga dan zwemmen, en als je op het strand bent, rij of ren dan door, dit is wel slecht als je heli achter je hebt.

Pak eventueel ook een Politie wagen, soms denken de politie dat je ook een agent bent en verraden ze je niet.

Hopelijk kunnen jullie er wat mee.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

het is wel realistisch enzo. maar ik wordt er schijtziek van dat als ik een zwerfer in een verlaten steegje ombreng dat er dan al gelijk politie achter me aan komt.

ook het feit dat als ik perongeluk een agent aanrijdt dat ik gelijk 3 wanted sterren krijg vindt ik erg irritant.

maarja het is wel realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het goed zo.

Het is idd wel een beetje vervelend als je al 3 sterren krijgt als je een agent neerschiet, maarja dat noemt nu eenmaal "officer down" en alle beschikbare units komen naar jouw toe, dus wel logisch dat er dan veel auto's zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

het is wel realistisch enzo. maar ik wordt er schijtziek van dat als ik een zwerfer in een verlaten steegje ombreng dat er dan al gelijk politie achter me aan komt.

ook het feit dat als ik perongeluk een agent aanrijdt dat ik gelijk 3 wanted sterren krijg vindt ik erg irritant.

maarja het is wel realistisch.

Als jij in het echt een agent voor zijn kiezen rijd, kom je er ook niet makkelijk vanaf. Wij zetten een rechtzaak op, hun knallen je kop naar flarden. Iedereen zijn tactiek hé!

Ik wil alleen maar zeggen; jullie wilden een realistische game. Dat heb je nu, wil je dik afmoorden. Dan speel maar de partymode, want gta speel je niet om te killen. Maar om de vrijheid ^_^ !

Link to comment
Delen op andere websites

Soms blijven polities op me schieten als ik dood ben... dat vind ik nogal overdreven ja, ook kreeg ik de politie achter me aan omdat ik met koffie bekertje gooide op 1 van de peds ^^ Die kon nog net, maar het ging echt te dat ik een politie aan kijk en op hem richtte met me handen... ik deed niks ik drukte alleen op verdedigen... mrja ik vind ze soms wel een beetje overdreven, maar altijd veel realistischer dan voor heen :puh:

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het goed zo.

Het is idd wel een beetje vervelend als je al 3 sterren krijgt als je een agent neerschiet, maarja dat noemt nu eenmaal "officer down" en alle beschikbare units komen naar jouw toe, dus wel logisch dat er dan veel auto's zijn.

Is ook weer realistisch. Ze hebben het allemaal zo realistisch mogelijk gemaakt, maar ik vind het soms ook maar irritant

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm nee niet mee eens,

In de meeste landen is het ook zo als je met volle vaart langs,

politie auto's gaat dat ze dan achter je aankomen dat is hier ook niet zo.

Dus ik zeg het is gewoon goed niet te overdreven niet te weinig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt allemaal realistisch. Alleen bij 2 sterren knallen ze vol op je, ze arresteren je nooit dan.. Heel misschien een enkele keer.. Als je 3 sterren hebt en je motor doet het bv niet meer, en je gaat er niet uit, komt er zo'n wout en -in het echt dan- zouden ze je zo arresteren, maar nee hoor.. In het o zo realistische IV knallen ze zo je kop eraf.. Maar ok, ik heb nog nooit een pliesie heli achter me aangekregen en 20 woutenwages :puh: dus misschien doen ze dat ook wel. Alsnog, het is een grote uitdaging om dat allemaal te ontkomen. Maar verder vind ik het een top spel als het om realisme gaat (ook gewoon als je naar het geheel kijkt :tu: ).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...