Jump to content

Politie iets TE overdreven


gta dylan

Politie iets TE overdreven  

102 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vind jij?

    • Ja
      14
    • Misschien wel een beetje ja
      39
    • Nee
      44


Recommended Posts

Ik wil alleen maar zeggen; jullie wilden een realistische game. Dat heb je nu, wil je dik afmoorden. Dan speel maar de partymode, want gta speel je niet om te killen. Maar om de vrijheid ^_^ !

Jullie?! Ik vind GTA een stuk minder leuk op deze manier... Al de vorige games speelde ik een jaar later nog, deze heb ik al aan de kant gezet...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta dylan

    6

  • ikt

    2

  • StrongBongSmoke

    2

  • XXL-GTA

    2

Valt wel mee, je raakt ze vrij gemakkelijk kwijt in dit spel. Je hebt geen snelle auto ofzo nodig maar een kleine wendbare. Je rijd gewoon tegen het verkeer in en door steegjes. Zo raak je ze makkelijk kwijt, in tegenstelling tot Saint's Row. Daar vond ik ze echt agressief te werk gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

ook de flying rats.

4 flying rats bevinden zich op het vliegveld,

maar als je op dat vliegveld komt krijg je direct 4 sterren wanted.

Je kan gewoon niet zoeken naar die duiven.

ze moeten het wel een beetje moeilijk maken he...

Link to comment
Delen op andere websites

ook de flying rats.

4 flying rats bevinden zich op het vliegveld,

maar als je op dat vliegveld komt krijg je direct 4 sterren wanted.

Je kan gewoon niet zoeken naar die duiven.

ze moeten het wel een beetje moeilijk maken he...

Toch wel irritant.

Zet 1 voet op het vliegveld en ze knallen je kop er al af.

Link to comment
Delen op andere websites

ook de flying rats.

4 flying rats bevinden zich op het vliegveld,

maar als je op dat vliegveld komt krijg je direct 4 sterren wanted.

Je kan gewoon niet zoeken naar die duiven.

ze moeten het wel een beetje moeilijk maken he...

Toch wel irritant.

Zet 1 voet op het vliegveld en ze knallen je kop er al af.

Met een anhilator misschien... Met die heli moet het toch makkelijk te doen zijn. Deze staat tevens op elk politie bureau als je klaar bent en op het vliegveld staan er ook drie op een rij.

Ook is het zo dat je voor op de startbaan lopen 2 sterren krijgt en voor op het heliplatform 4 sterren. Als ik me niet vergis krijg je geen sterren als je deze opjecten met ruime hoogte passeert.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat de politie op sommige dingen een beetje overdrijft

bv. ik had uit de sexshop een grote paarse dildo gepakt en gooide die tegen een voorbijganger en wat denk je een ster politie komt achter me aan en proberen me te pakken wort even aangehouden maar ren weg wat denk je 2 sterren

beetje overdreven

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat de politie op sommige dingen een beetje overdrijft

bv. ik had uit de sexshop een grote paarse dildo gepakt en gooide die tegen een voorbijganger en wat denk je een ster politie komt achter me aan en proberen me te pakken wort even aangehouden maar ren weg wat denk je 2 sterren

beetje overdreven

Moet je in real life eens proberen, geloof me, same story. Als jij de benen neemt terwijl je gearresteerd wordt, krijg je echt wel een autootje of drie, vier achter je aan hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat de politie op sommige dingen een beetje overdrijft

bv. ik had uit de sexshop een grote paarse dildo gepakt en gooide die tegen een voorbijganger en wat denk je een ster politie komt achter me aan en proberen me te pakken wort even aangehouden maar ren weg wat denk je 2 sterren

beetje overdreven

Moet je in real life eens proberen, geloof me, same story. Als jij de benen neemt terwijl je gearresteerd wordt, krijg je echt wel een autootje of drie, vier achter je aan hoor!

Dus? In real life raak je de politie ook niet kwijt als je een bepaald gebied uitgaat... Dat betekent niet dat GTAIV dat moet doen. Ik vind dat een zwak argument, dat het moet omdat het realistisch is, dat betekent helemaal niet dat het leuk is...

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat de politie op sommige dingen een beetje overdrijft

bv. ik had uit de sexshop een grote paarse dildo gepakt en gooide die tegen een voorbijganger en wat denk je een ster politie komt achter me aan en proberen me te pakken wort even aangehouden maar ren weg wat denk je 2 sterren

beetje overdreven

Lol, dat doe je best niet in het openbaar,

ga naar een donker steegje en gooi het daar tegen een zwerver aan.

Dan vind de politie je minder snel als je een wanted level zou hebben

Bewerkt: door gta dylan
Link to comment
Delen op andere websites

mmm ik ben soms wel eens tegen een politie auto aan gereden geen politie.

hoge snelheid geen politie.

door rood licht geen politie.

tegen andere autos aan knallen geen politie.

Als je met dit soort dingen ook al politie achter je aan krijgt, word de politie gewoon mega irritant. Dit was ook zo bij Mafia: city of lost heaven (in ieder geval de snelheid) en dat werd gewoon irritant. Dan had je wel weer de mogelijkheid om cruise control in te schakelen, maar dan schoot je weer niet op. Een beetje realisme is nice, maar het moet niet overdreven worden. Ik vind de politie in GTA IV niet overdreven, het is weer een stukkie realistischer als in de vorige 3d GTA's. Wat vooral anders is, is dat je bij de vorige engine een wanted level kreeg bij het omleggen van iemand, zelfs als niemand het zou kunnen zien of horen, bij GTA IV komt dat al minder voor want ik was eerst op een verlaten stuk en daar was een zwerver, ik vermoorde hem maar er kwam geen politie omdat er geen getuigen waren. Politie is naar mijn mening gewoon goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de politie ook in dit spel af en toe iets te overdreven. Het is niet zo zeer dat je bij geweld politie achter je aan krijgt, maar meer dat je nooit een kans krijgt om geweld te gebruiken zonder dat de politie het ziet. Ik begrijp dat het een drukke stad voor moet stellen maar welke kant je ook op kijkt, je ziet altijd wel een politieagent. Een drukke stad als Liberty City is leuk maar brengt ook teveel sfeer mee. Als je bijvoorbeeld met San Andreas ergens in de buurt van de woestijn was en je schoot iemand dood, krijg je vaak geen politie. Met GTA IV kom je dit soort plekjes zelden tot nooit tegen en dat vind ik jammer.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

mmm ik ben soms wel eens tegen een politie auto aan gereden geen politie.

hoge snelheid geen politie.

door rood licht geen politie.

tegen andere autos aan knallen geen politie.

Als je met dit soort dingen ook al politie achter je aan krijgt, word de politie gewoon mega irritant. Dit was ook zo bij Mafia: city of lost heaven (in ieder geval de snelheid) en dat werd gewoon irritant. Dan had je wel weer de mogelijkheid om cruise control in te schakelen, maar dan schoot je weer niet op. Een beetje realisme is nice, maar het moet niet overdreven worden. Ik vind de politie in GTA IV niet overdreven, het is weer een stukkie realistischer als in de vorige 3d GTA's. Wat vooral anders is, is dat je bij de vorige engine een wanted level kreeg bij het omleggen van iemand, zelfs als niemand het zou kunnen zien of horen, bij GTA IV komt dat al minder voor want ik was eerst op een verlaten stuk en daar was een zwerver, ik vermoorde hem maar er kwam geen politie omdat er geen getuigen waren. Politie is naar mijn mening gewoon goed.

De politieauto zet dan wel even de sirenes aan als je lomp doet, als eken avn waarschuwing of zoiets :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...