[B]ig [S]moke Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Wat Gebeurt er nou als je Deal doet.. Ik heb Revenge gedaan maar ik ben toch beniewd wat Deal is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 spoiler! Als je deal doet dan sterf Roman uiteindelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Revenge: Niko weet nu waar Dimitri is, dus gaat naar het schip, waar hij (na een groot gevecht) Dimitri vermoord. Vervolgens is Kate trots op hem, en gaat met hem mee naar de bruiloft. Op de bruiloft wordt zij neergeschoten door mannen van Pegorino. Little Jacob komt erachter waar Pegorino zich schuil houdt, dus ze gaan er naartoe en voor het Statue of Happiness vermoord Niko hem.[/font] Deal: Niko gaat samenwerken met Dimitri, maar Kate verliest al haar respect voor Niko. Daarom gaat ze niet mee naar de bruiloft. Op de bruiloft wordt Roman doodgeschoten. Niko wordt woest, en gaat achter Dimitri aan. Daar aangekomen zie je dat Dimitri Pegorino doodschiet, van je vrienden moet je het maar hebben. Niko gaat achter Dimitri aan, en vermoord hem voor het Statue of Happiness.[/font] Bron: Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Revenge: Niko weet nu waar Dimitri is, dus gaat naar het schip, waar hij (na een groot gevecht) Dimitri vermoord. Vervolgens is Kate trots op hem, en gaat met hem mee naar de bruiloft. Op de bruiloft wordt zij neergeschoten door mannen van Pegorino. Little Jacob komt erachter waar Pegorino zich schuil houdt, dus ze gaan er naartoe en voor het Statue of Happiness vermoord Niko hem.[/font]Deal: Niko gaat samenwerken met Dimitri, maar Kate verliest al haar respect voor Niko. Daarom gaat ze niet mee naar de bruiloft. Op de bruiloft wordt Roman doodgeschoten. Niko wordt woest, en gaat achter Dimitri aan. Daar aangekomen zie je dat Dimitri Pegorino doodschiet, van je vrienden moet je het maar hebben. Niko gaat achter Dimitri aan, en vermoord hem voor het Statue of Happiness.[/font] Bron: Dutchy3010 Even erbij, bij Revenge krijg je ook gewoon 250.000 dollar,[/font] Dit was bij mij zo, dit krijg je ook bij Deal[/font] Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Op de bruiloft wordt zij neergeschoten door mannen van Pegorino. klopt niet is door pegorino zelf[/font] rest klopt wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Ik zag toch zeker Pegorino uit het raam hangen met een Assault Rifle toen ik "Revenge" dee. [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Ik zag toch zeker Pegorino uit het raam hangen met een Assault Rifle toen ik "Revenge" dee. [/font] Was bij mij ook zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.