Sublime Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 oke, nog een paar vragen: 1: heeft gta IV ook towtrucks? (nog nooit gezien) 2: als je cinematic mode doet gaat hij telkens van vieuw wisselen, kan dit zo worden ingesteld dat hij dat NIET doet! 3: zijn er bugs'/glitches in gta IV Multiplayer waar je voordeel mee hebt? Reageren
FerryN Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 oke, nog een paar vragen:1: heeft gta IV ook towtrucks? (nog nooit gezien) 2: als je cinematic mode doet gaat hij telkens van vieuw wisselen, kan dit zo worden ingesteld dat hij dat NIET doet! 3: zijn er bugs'/glitches in gta IV Multiplayer waar je voordeel mee hebt? 1: Nee, deze zijn er niet. 2: Dit zou ik niet weten, maar dit gebeurt als je snel rijd en/of tegen de camera 'aanrijdt'. 3: Er staat hier op de forum een map met allemaal betreedbare gebouwen, waarmee je in Multiplayer voordelen mee kunt hebben, zoals eventuele Sniperplekken. Later Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Op vraag 2 kan ik wel beantwoorden. Als je in Cinematic View bent kan je door middel van de linker joystick naar links en rechts te duwen of met de pijltjes naar links en rechts te klikken wisselen van beeld. Het beeld zelf verspringt ook automatisch na enkele seconden of na een bepaalde afstand. Als dit gebeurt kan je gewoon met de pijltjes of joystick terug switchen. Reageren
mc-mo Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) oke, nog een paar vragen:1: heeft gta IV ook towtrucks? (nog nooit gezien) 2: als je cinematic mode doet gaat hij telkens van vieuw wisselen, kan dit zo worden ingesteld dat hij dat NIET doet! 3: zijn er bugs'/glitches in gta IV Multiplayer waar je voordeel mee hebt? 1. Nee die zijn er niet. 2. Dat hoort zo en kan niet ingesteld worden. 3. Voor glitches en bugs kijk je bij GTA IV > General> Glitches en Bugs. (bij de belangrijke onderwerpen) Bewerkt: 24 juni 2008 door mc-mo Reageren
Fruitcake Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Dat die towtruck er niet meer is vind ik wel jammer. Heb mij daar in GTA SA mee vermaakt. Eerst een politiewagen oppikken met 2 van die jojo's erin en dan boven een afgrond los laten Reageren
rutgerk Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Dat die towtruck er niet meer is vind ik wel jammer. Heb mij daar in GTA SA mee vermaakt. Eerst een politiewagen oppikken met 2 van die jojo's erin en dan boven een afgrond los laten het mooiste was om een hele trein te maken van towtrucks in GTA SA, achteraan een vrachtwagen met aanhanger en dan 6 towtrucks daarvoor en dan proberen een bocht door te komen Reageren
Destilios Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Op vraag 2 kan ik wel beantwoorden. Als je in Cinematic View bent kan je door middel van de linker joystick naar links en rechts te duwen of met de pijltjes naar links en rechts te klikken wisselen van beeld. Het beeld zelf verspringt ook automatisch na enkele seconden of na een bepaalde afstand. Als dit gebeurt kan je gewoon met de pijltjes of joystick terug switchen. rechter pookje toch Bewerkt: 25 juni 2008 door Destilios Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Hoe gebruik je de Tow truck in SA? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Op onze eigen WikiGTA vind je zo waar alles over Grand Theft Auto, dus ook de controls van San Andreas. Als je geen zin hebt voor de site te bezoeken, kan je gewoon hieronder kijken: Actie PC PS2 Vooruit W Achteruit S Links A Linker joystick naar links Rechts D Linker joystick naar rechts Takel omhoog 8 (numpad) Rechter joystick naar voor Takel omlaag 2 (numpad) Rechter joystick naar achter PS: Volgende keer als je nog is een vraag hebt over San Andreas, kan je die het best stellen in het San Andreas gedeelte. Bewerkt: 25 juni 2008 door GTA-Freak2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.