nielsjansen Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 is het ook mogelijk om de hele map van gta sa in sketchup te laden en dan te veranderen en later weer terug te zetten. niels Reageren
Tjerk Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Nee, dat kan niet. Je moet bijvoorbeeld het eerst met Kam's scripts in 3ds Max zetten. Daarna moet je de 3D models opslaan als een Sketch-up bestand. In Sketch-up iets er aan veranderen. Daarna weer in 3ds Max laden en weer opslaan als .DFF. En met Img-tool het terug zetten in Gta San Andreas. Reageren
nielsjansen Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 oke jammer was toch wel makkelijk geweest. Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Vergeet daarnaast niet dat San Andreas is opgedeeld in verschillende stukken. Deze stukken zijn bestandjes waarin objecten worden geladen, zoals snelwegen of huizen. Deze bestanden kun je weer terugzien in Data/Maps. Reageren
Timske Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Vergeet daarnaast niet dat San Andreas is opgedeeld in verschillende stukken. Deze stukken zijn bestandjes waarin objecten worden geladen, zoals snelwegen of huizen. Deze bestanden kun je weer terugzien in Data/Maps. En die kun je ook op andere plaatsen zetten met de Map Editor. Hier te downloaden, kijk op YouTube voor een korte tutorial.>Deze< gebruikte ik, zo heb ik het geleerd Mechien kun je zo nu wel modden? Groeten Tim Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.