cavorpa Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 ik wil zosnel mogelijk alle mods weg op me san andreas (sami) alle mods die ik met sami dowload heb wil ik weg maar hoe ik heb teveel mods dus ik heb geen zin om uniinstall te doen ps vraag me niet om opnieuw te instaleren Reageren
Silverbyte Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Mja, ik vrees toch dat de meest voor de hand liggende manier Uninstall is. Als je je mods echt zo graag weg wilt, zul je daar dus even iets voor moeten doen. Daarbij komt nog dat het helemaal niet zoveel werk is. Bewerkt: 24 juni 2008 door Silverbyte Reageren
cavorpa Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 ik heb elke vettemod die ik op internet tegenkwam erin gezet self teveel nu komen er fouten Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 dat is nu precies de reden waarom er in de meeste read-me's staat: 'back-up your gta sa folder' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.