Jump to content

Sim City 4 Deluxe Installatie Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Momenteel krijg ik altijd een fout als ik dit spel probeer te installeren. Ik stop de CD erin en krijg vervolgens de autorun. Alles goed, waarna ik Nederlands aanklik en vervolgens 'installeren'. Maar dan heb ik een probleem. Het schermpje verdwijnt weer en er gebeurt helemaal niets meer!

Dit heb ik nu al heel erg lang, op elke computer waar ik het probeer. Vroeger deed hij het wel maar sinds kort niet meer. Ik heb hem al vele malen schoongemaakt, wat niet helpt. Echt veel krassen zitten er niet in, en al helemaal geen diepe.

Wat ik ook nog probeerde was, omdat ik het spel toch al had, hem te downloaden, zo te installeren en vervolgens gewoon met CD te spelen (dat ging namelijk gewoon). Dit lukte, en ik speelde het tevreden een tijdje. Maar een tijdje later installeerde ik mijn pc opnieuw. Ik had gelukkig de 2 .rar bestanden nog waarin het spel zat. Maar raar genoeg krijg ik nu altijd een fout bij het extracten ervan! Ik krijg altijd de melding 'bestand ... is beschadigd'. Iets aan te doen?

Alvast bedankt,

NeoSyp

Geplaatst:

Heb je wel de Rode CD erin (CD 1)? Zoja;

Ga eens naar Deze Computer >-> Rechter Muisnkop >-> Openen >-> Setup

Doet hij het dan nog niet, weet ik heb ook niet.

Geplaatst:

Helaas, de rode CD, en dus niet de gele, zat er al in. Direct openen van setup werkt ook niet, ik krijg dan gewoon het menu met de talen.

Geplaatst:

Misschien moet je dan gewoon op je taal klikken (nederlands) en dan op volgende?

Geplaatst:

Je hebt het spel gedownload, zoals je hebt aangegeven. Helaas kunnen we je daar niet mee helpen, omdat we niet kunnen controleren of je het spel daadwerkelijk al in je bezit had. Daarom sluit ik dit topic. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...