[B]ig [S]moke Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 mijne Een Mooi pak.. Beetje Scarface gedachte Reageren
Swiggers Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Waar is die Poll dan ? Mijn kleding wat ik aan heb op GTA IV : Een beetje zo'n advocaten pak. Zwarte jackje, met daaronder een witte blouse en een rode stropdas. Een zwarte broek en zwarte schoenen. Helemaal in het zwart... Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik heb vaak dat grijze en rode pak aan, samen met mooie zwarte schoenen. Reageren
Valto Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Ik heb vaak dat grijze en rode pak aan, samen met mooie zwarte schoenen. Het grijze pak met stropdas of het zwarte pak met rode stropdas Dat laatste pak geeft me zo'n hitman gevoel xD Bewerkt: 24 juni 2008 door Valto Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 ja de pol probeerde ik ook maar die is er dus niet maar je weet de vraag al Wat voor kleding draag jij bij GTA4 Reageren
gta-mike Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 ja de pol probeerde ik ook maar die is er dus niet maar je weet de vraag al Wat voor kleding draag jij bij GTA4 Momenteel : pet zonnebril pull met afbeelding van het standbeeld jeansbroek sportschoenen. Maar ik verander van tijd es. Reageren
Hackman Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Helemaal niks Behalve een trui die je kunt krijgen bij het vrijheidsbeeld en track pants (de broek die je hebt bij het begin). Als je goed naar Niko kijkt met die broek aan lijkt hij net een meisje, je ziet nergens zijn geslachtsdeel zitten. Reageren
Rebellion Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Zonnebril Grijs pak met zwarte stropdas Nette zwarte schoenen En heel af en toe draag ik een bivakmuts. Reageren
delano08 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 ik draag een zwarte pak met dat hawai achtig shirt eronder en zwarte schoenen Reageren
Destilios Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Ik draag altijd verschillende kleding licht er aan wat ik net op dat moment leuk vind ik raak nogal snel uitgekeken op de kleren die die dan aanheeft. Meestal is het wel de kleding van perseus zoals b.v. zon wit jasje met gestreept overhemd er onder, of dat grijze pak met rode overhemd. en altijd heb ik die zonnebril wel op (vind het jammer dat er zo weinig keus is aan zonnebrillen en dergelijke) (en ook vind ik het jammer dat er maar 3 verschillende kledingszaken zijn) Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Hier zijn al topics over. Hier % hier. Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Overdag is Niko (bij mij dan) een normale man met een trui of een shirt, en soms als het 'koud' is doe ik een jas aan. Maar als ik smerige klusjes moet doen voor hooggeplaatste jongens, dan wordt Niko Proffesor Chaos! Muhaha! een soort Hitman . Reageren
Charlton91 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 ja de pol probeerde ik ook maar die is er dus niet maar je weet de vraag al Wat voor kleding draag jij bij GTA4 trainingspak man! Reageren
Charlton91 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Helemaal niks Behalve een trui die je kunt krijgen bij het vrijheidsbeeld en track pants (de broek die je hebt bij het begin). Als je goed naar Niko kijkt met die broek aan lijkt hij net een meisje, je ziet nergens zijn geslachtsdeel zitten. welke trui bij het vrijheidsbeeld? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.