gta-mike Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Helemaal niks Behalve een trui die je kunt krijgen bij het vrijheidsbeeld en track pants (de broek die je hebt bij het begin). Als je goed naar Niko kijkt met die broek aan lijkt hij net een meisje, je ziet nergens zijn geslachtsdeel zitten. welke trui bij het vrijheidsbeeld? Bij het het vrijheidsbeeld kun je een pull krijgen met daarop het beeld en nog een tekstje die me nu niet te binnen schiet. Reageren
FerryN Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) ZonnebrilGrijs pak met zwarte stropdas Nette zwarte schoenen En heel af en toe draag ik een bivakmuts. Hoe kom je aan een zonnebril? Ik zie alleen brillen bij die kutrussian shop. Hierboven, er staat 'Happiness is' en op de achterkant 'land' En een foto vand e beeld voorop. Later Bewerkt: 25 juni 2008 door FerryN Reageren
Destilios Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 ZonnebrilGrijs pak met zwarte stropdas Nette zwarte schoenen En heel af en toe draag ik een bivakmuts. Hoe kom je aan een zonnebril? Ik zie alleen brillen bij die kutrussian shop. Hierboven, er staat 'Happiness is' en op de achterkant 'land' En een foto vand e beeld voorop. Later hij bedoelt ook de bril van de russian shop je hebt daar 2 brillen 1 gewone bril en 1 zonnebril Reageren
FerryN Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 ZonnebrilGrijs pak met zwarte stropdas Nette zwarte schoenen En heel af en toe draag ik een bivakmuts. Hoe kom je aan een zonnebril? Ik zie alleen brillen bij die kutrussian shop. Hierboven, er staat 'Happiness is' en op de achterkant 'land' En een foto vand e beeld voorop. Later hij bedoelt ook de bril van de russian shop je hebt daar 2 brillen 1 gewone bril en 1 zonnebril Die heeft nog niet eens een donkere glazen? Reageren
Destilios Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Die heeft nog niet eens een donkere glazen? niet echt zwarte glazen nee maar wel donkerdere glazen als een gewone bril zoiets alleen dan wat lichter en bruiner Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Witte overhemd met Zwarte colbert zwarte broek en witte tennisschoenen, geen Stropdas en een zonnebril. Reageren
marlon010 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 ik heb een scarface style Reageren
liberylord Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik draag meestal kleren van modo of The russian schop. Ik heb ook een kleding gerelateerde vraag. In de screenshots van de missie That special somewane draagt hij een leuk pak maar ik kan het nergens vinden kan iemand mij helpen A.U.B. alvast bedangt. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 (bewerkt) Ik heb altijd dat zwarte pak aan met die Hawaïachtige witte blouse zonder das Die je bij Perseus kunt kopen Dat vind ik Flashy past overal bij @hierboven: Welke screenshot Bewerkt: 26 april 2010 door vice infernusX Reageren
benhelsloot Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 ligt eraan waar ik ben met het verhaallijn in het begin draag ik het begin kleren maar dan met spijkerbroek bij tweede eiland draag ik zwarte jacket met witte shirt van persues en bruine nette schoenen en als ik voor de maffia klusjes moet doen dan hitman suite en zonnebril als als ik storyline heb uitgespeeld dan draag ik goude jacket met rode shirt en witte zwart schoenen Reageren
liberylord Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Ik heb altijd dat zwarte pak aan met die Hawaïachtige witte blouse zonder das Die je bij Perseus kunt kopen Dat vind ik Flashy past overal bij @hierboven: Welke screenshot de screenchot van gta wiki.afbeelding Reageren
vice infernusX Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Ik heb altijd dat zwarte pak aan met die Hawaïachtige witte blouse zonder das Die je bij Perseus kunt kopen Dat vind ik Flashy past overal bij @hierboven: Welke screenshot de screenchot van gta wiki.afbeelding Dat pak kan je nergens vinden omdat je die alleen maar in de PC versie van GTA IV kunt krijgen Reageren
vice infernusX Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) Sorry voor de dubblepost. Wil een Mod of Admin deze post verwijderen :$ Bewerkt: 27 april 2010 door vice infernusX Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Nette kleren, het liefst een smoking. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.