Jump to content

Stemvervormer

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand een goeie en ik moet hem wel ''live'' kunnen verbinden met SAM dus als ik dat programma aan heb en praat in sam dat het die stem is?

Bedankt

Geplaatst:
Weet iemand een goeie en ik moet hem wel ''live'' kunnen verbinden met SAM dus als ik dat programma aan heb en praat in sam dat het die stem is?

Bedankt

Kan niemand me het vertellen?

Geplaatst:

Zover ik weet moet je voor de meeste stem-vervormers betalen, ik had zelf even één gezocht: Klik

Price: $99.95 - $59.97 Oftewel dat is dus een aanbieding, en dat is in euro's: €38.23

Wat je ook zou kunnen doen is gewoon simpel (maar ook pijnlijk) steek gewoon een appel in je keel.. Of slik van dat helium in, dan krijg je ook zo'n maf stemmetje.

Geplaatst:

Iemand die ik ken heeft een radio en die heeft een speciaal knopje. Met dat knopje kun je de hoogte van de stemmen veranderen in een liedje. Met die knop kun je er voor zorgen dat degene die het zingt een heel zware of een heel hoge stem krijgt. Het hoge wordt vaak gebruikt in liedjes.

Geplaatst:
Je kunt ook je stem versnellen, of versloomen. Zo krijg je ook een aparte klank ^_^ .

Dat kon ook met die ene radio waar ik het over heb, en er zaten nog wel meer mogelijkheden op maar daar heb ik niet echt naar gekeken.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je het echt professioneel wilt doen kun je Fruityloops downloaden, als je een paar plugings voor het programma hebt gedownload kun je je stem wel vervormen.

Bewerkt: door DJRobin

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...