-Niels- Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Ik keek even naar laptops. Is dit een goede laptop voor de prijs van €699 inc. BTW: Specificaties Geheugen Maximum intern geheugen 3072 MB DDR 667 Intern geheugentype 1024MB DDR 667 Intern geheugen 3072MB DDR2 ( 1 module van 1Gb en 1 Module van 2Gb) Compatibele geheugenkaarten SD/MS/MMC/MSPRO Harde schijf Opslagcapaciteit harde schijf 250 GB SATA 5400rpm Harde schijf-interface SATA Gewicht en omvang Afmetingen B x D x H 399mm (W) x 299mm (D) x33-39,5 mm (H) Gewicht 4,0 kg Energiebeheer Aantal cellen in de batterij 6 cells, 11.1V / 4400mAh Batterij, technologie Lithium-Ion Audio Aantal ingebouwde luidsprekers 2 interne stereo speakers Audiosysteem Azalia Codec (7.1 SPDIF) Platform Gebundelde software MS Works Nero 7 S-Version Easy Guide On-line user Documentation Norman AVP (90 dagen) Adobe Acrobat Reader Videogeheugen Geheugen video-adapter Up to 1535MB (shared memory) Grafische adapter nVidia GeForce Go 8600GS 256MB DDR2 Netwerk Netwerkfuncties Integrated Wireless LAN (802.11 b/g), 10/100/1000 Mbps LAN Modemsnelheid 56 Kbps V.92 modem Technische details Voorgeïnstalleerde software Microsoft Vista© Home Premium NL Aanwijsapparaat Touchpad Webcam-mogelijkheid Webcam 1.3 MPixel Optische drive Soort optische drive Multi Format DL Burner SATA Beeldscherm Resolutie 1440 x 900 pixels Beeldscherm TFT WXGA BrilliantView Beeldscherm diagonaal 17" inch Processor Processorfamilie Processor AMD Turion TL-60 Processor-kloksnelheid 2 GHz. Verbindingsmogelijkheden Draadloze technologie IEEE 802.11b/g Parallele poort(en) Geen Seriële poort(en) Geen Cable lock slot Kensington USB 2.0 poort(en) 3 IEEE 1394/Firewire poort Ja Modem (RJ-11) poort Ja Ethernet (RJ-45) poort 1 Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang Ja Microfoon/ line-in ingang Ja S/PDIF uitgang Ja TV aansluiting Ja (S-Video Out / DVI ) TV in port Nee DVI poort Ja CardBus PCMCIA slot(en) Geen CardBus PCMCIA slot type Ja (ExpressCard slot 34mm / 54mm) VGA poort(en) 1 Algemeen Meegeleverde accessoires Sleeve Bewerkt: 24 juni 2008 door -Niels- Reageren
Vegeta Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) wow voor zover ik weet is het zeker een goeie computer genoeg vrije ruitmte op hardeschijf en snelle werkgeheugen. Je hebt een goeie videokaart en moet blij zijn omdat er eentje in zit want ik heb geen videokaart alleen een graphics accelerator zodat ik nog net beeld ontvang en ik speel makelijk pes 08 en max payne 2... Dus ik vind hem wel goed niels en het is ook heel geodkoop !! Bewerkt: 10 juli 2008 door cesar Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 wow voor zover ik weet is het zeker een goeie computer genoeg vrije ruitmte op hardeschijf en snelle werkgeheugen. Je hebt een goeie videokaart en moet blij zijn omdat er eentje in zit want ik heb geen videokaart alleen een graphics accelerator zodat ik nog net beeld ontvang en ik speel makelijk pes 08 en max payne 2... Dus ik vind hem wel goed niels en het is ook heel geodkoop !! Zonder grafische kaart heb je geen beeld. Dus je hebt wel een grafische kaart alleen is dit een grafische versneller. Zonder grafische kaart / versneller heb je nooit en te nimmer beeld. En ik neem aan dat jij beeld hebt. Dus je hebt er wel degelijk 1. Ontopic: Voor een laptop voor die prijs heb je een zeer degelijke laptop, goeie grafische kaart. En voor zo'n bedrag heb je nog een 17" ook, koopje! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.