Chris__ Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Hallo iedereen Een geruime tijd geleden heb ik geprobeerd mods aan gta sa aan te brengen deze mislukte keer op keer iemand zij me dat ik mijn read me moest verwijderen van gta sa sinds dien kan ik het niet meer spelen nog verwijderen uit mijn software nog her instaleren nu was ik aan het surfen op internet en kwam hier uit dus dacht ik laat ik meteen mijn vraag posten . ik hoop dat jullie mij kunnen helpen mvg Chris Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Chirs, Welke versie van GTA SA heb je, want ik V2 is het modden onmogelijk gemaakt door R*. Als je V2 hebt kun je DIT bestandje donwloaden. Dat progje "downgrade" je SA 2.0 naar V1 zodat je wél kunt modden. Hopelijk werkt het Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Even een aanvulling op hierboven; Een Handleiding Over hoe je de Patcher moet gebruiken Reageren
klikoe Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Hallo iedereenEen geruime tijd geleden heb ik geprobeerd mods aan gta sa aan te brengen deze mislukte keer op keer iemand zij me dat ik mijn read me moest verwijderen van gta sa sinds dien kan ik het niet meer spelen nog verwijderen uit mijn software nog her instaleren nu was ik aan het surfen op internet en kwam hier uit dus dacht ik laat ik meteen mijn vraag posten . ik hoop dat jullie mij kunnen helpen mvg Chris Wees duidelijker: Welke versie heb je?? Waar gaat het altijd mis?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Wees duidelijker:Welke versie heb je?? Wees dan zelf ook duidelijker, want ik betwijfel het of de topicstarter van de versies af weet, laat staan dat hij dan weet hoe hij kan weten welke hij heeft.. Om dus te kunnen zien welke versie je hebt moet je rechtsonder in je beginscherm kijken, er kunnen verschillende dingen staan: Welke versie heb je Kan je modden Niets V1.00 Ja V1.01 V1.01 Nee V2.00 V2.00 Nee Als je een versie bezit waarmee je niet kunt modden, moet je inderdaad de tutorial van Unmountable Tijmen volgen, ik heb zelf overigens ook nog een kleine uitleg geschreven, die je hier kunt vinden. Reageren
Chris__ Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 hoi jongens sorry voor mijn late reactie (ik werk met vaste nacht dus slaap laat ) welke versie ik heb , ik zou het niet weten ik zie hier service pack 1 staat het gaat om een kartonne huls met een boek in waar de cd dan ook inzit maar het grote probleem is dat ik hem niet kan verwijderen van mijn pc dit is bij mijn software GTA SA druk ik op verwijderen krijg ik dit Klik ik op fout opsporen gebeurd er niets meer :s Groetjes en alvast bedankt voor de hulp Reageren
Jeffrey007 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) ik heb in de modshop wheels angels 2 wagens gemaakt nu is de paintjob weg dat was pas bij de 2e wagen hoe kan dat? Bewerkt: 28 juni 2008 door Jeffrey007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.