Basssss Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Hoe kan ik aan een Robberybuilding komen, op bijde eilanden zijn geen Robberygebouwen meer te vinden. Dus hoe kan ik nu aan een robberybuilding komen? Alle Cholo's en Sharks zijn al uitgeroeid door de Bikers. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 das eigelijk wel raar :s als ik van jou was zou ik ieder gang gebouw overnemen en hopelijk kom je uiteindelijk aan een robbery gebouw het kan ook zijn dat je nog vastzit op het westelijke eiland. (had in je andere topic over die red balloons gelezen) dus als je nog vastzit op het westelijk eiland zal je moeten wachten want die robbery zaken komen pas op het oostelijk eiland te pas ^^ ook de smuggling zaken denk ik Reageren
Basssss Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 das eigelijk wel raar :sals ik van jou was zou ik ieder gang gebouw overnemen en hopelijk kom je uiteindelijk aan een robbery gebouw het kan ook zijn dat je nog vastzit op het westelijke eiland. (had in je andere topic over die red balloons gelezen) dus als je nog vastzit op het westelijk eiland zal je moeten wachten want die robbery zaken komen pas op het oostelijk eiland te pas ^^ ook de smuggling zaken denk ik Ik heb het oostelijke eiland al vrij gespeeld, want ik heb wel gewoon Smuggling en Drugsgebouwen. Maar via de map kan ik zien wat elk gebouw is, en er staat geen Robbery meer bij. Maar kan ik mijn empires ook verkopen? Reageren
Tsirapo Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 nee normaal gezien zou je dat allemaal nog kunnen veranderen door dat notice board in ieder gebouw Reageren
Basssss Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Wat is de beste manier om toch nog een Robbery te krijgen? Want nu kan ik 2 pakken niet krijgen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Ik heb werkelijk geen idee hoe dit op te lossen is, maar misschien kun je even wachten. Ik weet zo niet of de Sharks en Cholo's nog terug komen wanneer ze geen gebouwen meer hebben. Als ze wel nog terug vechten kun je even kijken of ze er eentje op Robbery zetten. Wanneer ze dit niet meer doen kun je ook proberen wat gebouwen van de Bikers aan te vallen, maar niet over te nemen. Dus wanneer je ze kunt kopen moet je dit niet doen, een andere gang hem vanzelf op eigenen. Dit zo vaak herhalen totdat ze kiezen voor Robbery. Geen garantie dat het werkt, maar nooit geschoten is altijd mis. Reageren
Basssss Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Bedankt! Ga het proberen, heb nog een vraagje, maar geen zin om een nieuw topic te openen. Na de missie From Zero to Hero kon ik een Spitz kopen, maar waar??? Reageren
M4X Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Bedankt! Ga het proberen, heb nog een vraagje, maar geen zin om een nieuw topic te openen. Na de missie From Zero to Hero kon ik een Spitz kopen, maar waar??? Ik denk dat je de Splitz-6 ATV bedoelt, dat kleine grappige wagentje. Deze kun je vinden bij het Compound Safehouse, het tweede savehouse (als je de barracks die je na de derde missie kwijtraakt niet meerekent). Je kunt hem hier verkrijgen voor $4500 Reageren
Basssss Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Bedankt! Ga het proberen, heb nog een vraagje, maar geen zin om een nieuw topic te openen. Na de missie From Zero to Hero kon ik een Spitz kopen, maar waar??? Ik denk dat je de Splitz-6 ATV bedoelt, dat kleine grappige wagentje. Deze kun je vinden bij het Compound Safehouse, het tweede savehouse (als je de barracks die je na de derde missie kwijtraakt niet meerekent). Je kunt hem hier verkrijgen voor $4500 Oke, bedankt, hij gaat alleen niet zo heel snel in het water. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.