Time-Bandit Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Een aantal auto's hebben best geinige namen: Enus wordt uitgesproken als het engelse Anus Schyster lijkt heel erg op het welbefaamde Duitse Scheise (ofzo) Pfister doet een beetje denken aan Fisten/Fister (voor meer info omtrent dat woord, PM ofzo mits je 18+ bent ) Annis is een beetje als de bovenste Shitzu zit natuurlijk het befaamde Shit in Groetus Bewerkt: 24 juni 2008 door Time-Bandit Reageren
ikt Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 IGN is je voor: http://grandtheftauto.ign.com/wiki/GTA_IV_...e_Manufacturers Daar zijn alle namen te vinden Reageren
Gta Bram Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 En als je nog eens de Shitzu NRG 900 hebt gevonden, kijk dan eens naar het embleem op de tank: Het lijkt op een soort drol en aangezien het merk SHITzu, klopt het wel met elkaar toch? Later Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik denk dat ik er nog een heb: Zirconium Stratum-->afgeleid van de Mercury Taurus Mercury en Zirconium zijn allebei chemische stoffen. Benefactor = Engels voor erfgenaam Ubermacht = Oppermacht (wist je missch al ) Salutations, Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Al bekend + heb ik zelf ook al een topic over. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.