ganton_gangster007 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 ik wou vragen hoe de multiplayer op de ps3 was en ik wou ook graag weten of die beter is dan op XBOX Live want ik heb gehoord dat er op de playstion network minder spelers zijn Reageren
-La Marcel# Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 ik wou vragen hoe de multiplayer op de ps3 wasen ik wou ook graag weten of die beter is dan op XBOX Live want ik heb gehoord dat er op de playstion network minder spelers zijn Nou GTA IV online is geloof ik beetje hetzelfde maakt niet uit welke console geloof ik. Dan kan wel kloppen alleen dat hangt el van de tijd af waneer je online komt. Reageren
Ms.Northernlight Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik heb GTA op ps3 en vind de multiplayer mode wel goed en er is altijd toch veel volk maar ik weet ook niet hoe het op xbox is. Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 maar speel je met mensen van heel de wereld of alleen van europa? Reageren
-La Marcel# Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 maar speel je met mensen van heel de wereld of alleen van europa? Heel Europa. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Owww ik dacht met iedereen van de wereld............. Reageren
Hayte Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Owww ik dacht met iedereen van de wereld............. nee, komt door regio codes van de spellen... het enige verschil wat ik weet is dat je bij de xbox er voor moet betalen en bij de playstation niet... Reageren
LangeDraak Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Owww ik dacht met iedereen van de wereld............. nee, komt door regio codes van de spellen... het enige verschil wat ik weet is dat je bij de xbox er voor moet betalen en bij de playstation niet... Dat is niet waar want ik speel met Amerikanen. Sterker nog ik spreek ook nog met ze via de headset dus het ligt niet aan de regiocodes..... Dit trouwens op de PS3 Reageren
Hayte Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Owww ik dacht met iedereen van de wereld............. nee, komt door regio codes van de spellen... het enige verschil wat ik weet is dat je bij de xbox er voor moet betalen en bij de playstation niet... Dat is niet waar want ik speel met Amerikanen. Sterker nog ik spreek ook nog met ze via de headset dus het ligt niet aan de regiocodes..... Dit trouwens op de PS3 oh, dan had ik het fout btw, er zijn wel minder actieve XBox clans (op dit forum dan) Reageren
joantoGTA Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Nou ik vind het maar raar elke keer als ik online ga dan ben ik alleen snapt iemand hoe dat komt..? Reageren
Hayte Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Nou ik vind het maar raar elke keer als ik online ga dan ben ik alleen snapt iemand hoe dat komt..? wat is je Nat type? die kan je vinden door: Settings -> network settings -> internet connection list (ofzo) en dan naar beneden scrollen en bij NAT type kijken... bij het Nederlandse systeem weet ik het niet.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.