Jump to content

Hunter

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zit nu nog maar in de Badlands en ik zou eens graag in een hunter vliegen (ik heb codes voor nooit politie achter je aan dus...) Weet iemand waar er eén staat? :?

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Je kan hem krijgen door op Las Venturas Airport de mssie heli hell te doen, bij dat rode cirkeltje, maar aangezien je die vliegtuighangar nog niet hebt, kan je hem nergens in zetten en je kan er dus eigenlijk niets mee doen.

Enkijk voortaan eens in andere topics eerst.

Slotje lijkt me.

Geplaatst:

Gaat niet echt zo.. :rolleyes:

Of je wordt neergeknald tijdens het stelen of tijdens het vliegen :lol:

Je kan hem krijgen door op Las Venturas Airport de mssie heli hell te doen, bij dat rode cirkeltje, maar aangezien je die vliegtuighangar nog niet hebt, kan je hem nergens in zetten en je kan er dus eigenlijk niets mee doen.

Enkijk voortaan eens in andere topics eerst.

Slotje lijkt me.

Hij zit nog maar in Badlands, zei hij... dan kan je dus nog NIET naar Las Venturas Airport, kan hij nog NIET naar Area 69, kan hij nog NIET naar de vliegtuighangar, dus kan hij de Hunter nog NIET vinden...

En niet zo zeiken om slotjes, als een slotje nodig is komtie heus wel, daar hebben de "big bosses" jou hulp heus niet voor nodig...

Bewerkt: door Mister Fuji

Als jullie hadden gelezen dat hij de code :Nooit politie achter je aan heeft gebruikt hadde jullie niet van die verweren gegeven.

Bewerkt: door Darts
Geplaatst:

Chill man :blink:

Mr Fuji heeft wel gelijk (NIET ZO ZEIKEN OVER SLOTJES DIE KOMEN HEUS WEL) Dus ga eerst ff chille en praat daarna weer normaal :huh:

Wat heeft een toffe site als dit aan zon chagerijnig ei als jou ;)

Het enige wat ik probeerde te zeggen was dat hij die code heeft en dus......... dan hoeft fuji niet meteen te gaan flippen zoals ik net ook deed

Maar Topicstarter probber eens met een unloxck code als je ARMAX hebt, daar zit vast wel een unlock everything code bij.

Bewerkt: door Darts
Geplaatst:

Als jullie vanaf nu nog een keer offtopic reageren komt er een slot op...een heel misschien een warn....als je gewoon normaal reageert is er nix aan de hand

Geplaatst:
Maar Topicstarter probber eens met een unloxck code als je ARMAX hebt, daar zit vast wel een unlock everything code bij.

Nee die bestaat niet

Geplaatst:

je kan hem bij die basis halen bij san fierro bij die boot en later bij je vliegveld als je alles goud heb :rolleyes:

Geplaatst:
je kan hem bij die basis halen bij san fierro bij die boot en later bij je vliegveld als je alles goud heb

dat had hij zelf ook wel kunnen kijken als hij op die link klikt

;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...